14 Şubat 2012 Salı

Size Bugün Sevgililer Günü Ama Bana Bildiğimiz Salı Günü !




iiiviiit aynen öyle!
Tabii söyle bir durumda var sevgilim yok değil hani depresif durumlar yok biline!
Arkadaş sosyal medya ne zaman böyle işlerde bir etkinlik düzenliyor gibi herkes aynı konuları konuşmaya başlar oldu bende o konuyla ilgili bir durum sergileniyor uvv böyle bir kötü oluyorum sormayın gitsin!Alerji hastalığım var evet ama bunların alerjisi bir başka oluyor be!

Tvlerde,sosyal medayada,şarkılarda,arkadaşların güncellemesinde .... bir an duraksayıp sizin ben sevgililer gününüzüde biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip (ana avrad soy sop kattım ondan uzadı bu mesele) diyesim geliyor ama bir an duraksıyorum.Disa dur kendine gel insanlar ne halt yerlerse yesinler sanane karışma kimseye diyorum sonuç olarak onlar bu saçmalıkla mutluysa salla gitsin.

Neyse işin kısacası 14şubat'ı 15 şubat'a bağlayan dakikalarda nasıl bir rahatlama nasıl bir ferahlama olacak bende sormayın gitsin!Sanki boook varmış gibi mıç mıç mıç muhabbetler ulan o adam beni sadece o gün hatırlasa ne olacak hatırlamasa ne olacak!Bu sevgililer günü olayını ben hep ''aaa saat 00:00 beni düşünüyoğğğ'' ulan salak diğer saaatlerde kimi düşünüyor peki sen bunu düşündün mü?Yok nasıl düşüneceksin kafa yokki adam sizi her saat başı düşünmüyorsa yemişim o saatte sadece beni düşünüyorsa.Ayh disa ne bu şiddet ne bu celal diyenler olacaktır.Valla ben sevgi düşmanı değilim.Ama napıyım banada hak verin!Ben bu mıçmıç bilgiler gereksiz muhabbetler yüzünden tv izlemeyi bıraktım.Haberleri izlemiyorum,dizi pek nadir aklıma gelirse oda güldürmüyorsa sallamıyorum.Kuzey Güney'i izliyordum oda artık sallamıyorum bile arada bakıyorum.Onun dışında iyice bir çizgi film manyaklığı başlamış durumda kamp lazio mu ne zıkkım var onun dışında çoğu çizgi filmi izliyorum:)Şirinler,keloğlan,pepee,star wars falan filan cidden kafam dağlıyor huzura erdim inanın çizgi film izlediğimden beri:)Şaka yapmıyorum ciddiyim!Valla ciddyim!

Uzun lafın kısası olay budur bıdılar.
Ben sadece böyle büyütülen bok varmış gibi haftalar öncesinden mıçmıç otu boku hazırlayanlara karşıyım.
Çocuklar duymasında ki o herşeye karşı olan adam'a benzedim bende:p
Ulan sen değil miydin 2gün önce kahvaltı önerileri veren post hazırlıyan diyecek olursanızda ondan birşey olmaz hacılar:)Ben insanları sevindiriyorum ne güzel değil mi ayrıca sizde illa onları sevgilinize kocanıza yapmayın abinize,ablanıza,babanıza yapın tabi babanız senaryo yazmıyorsa :)Senaryo'dan kasıt bu bana boyle seyler hazırladıda baskalarınada hazırlıyor mudur acaba!hani şu o çocuga! :@
Şahsen arkasından konuşuyor gibi olmasında benim babam bırakın sevgilim'i,sevgilimin akrabasını haber ve tartışma programlarında gördüğü anda çıldırın çıldırın bestesiyle çıldırmaya başlıyor.Yani kıskançlık ve paranoya had safada.
Aiiiii inşallah girmezde bloguma görmez bu açık açık yazdığım itirafları:)Annem'e rica etmek lazım anne bugünlerde sakın hadi internette sörf yapalım disa neler yazmış bakalım demez!DEMESİN!Ozaman sibel üresin.Tamam tamam konuşmayı bitirmenin vakti gelmiş gerçekten iğrençleştim ben!:)
Size iyi SALILAR dilerim kutlama beklemeyin bende:P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe