17 Şubat 2012 Cuma

Asetonsuz Oje Çıkarma Yöntemleri

Asetonunuz yok :/ ve o an ojelerden kurtulmanız gerekiyor.
Paniğe hiiiiç gerek yok Disa Style'dan güzel öneriler geliyoooor.
Bazı önerileri çoğunuz duymuşsunuzdur ama bazı öneriler belki aklınızın ucundan bile geçmemiştir
.Sanki aseton çok pahalı gibiymiş gibi bazen olmazlar ve hayattan soğuruz. :)
Neyse asetonumuz olmayabilir ama Disa Style'n size güzel önerileri olacak.



* Çivi çiviyi sökermiş ya hah işte aynı o hesaptan.Ojenizin üzerine bir kat parlatıcı ya da sevmediğiniz bir ojeyi sürün ve nemli pamuk,peçete,ıslak mendil(ama ıslak mendil'i suyunu sıkın ve kurumaya bırakın fena işe yarıyor) yardımıyla silin.Sakın çok bekletmeyin ojeyi sürdüğünüz anda silin.
Dip Not:Eğer ıslak mendil'i oje'nizin üzerine bir kat daha oje sürdükten sonra mendil yaş iken sürerseniz çok fazla iyi performans alamazsınız.Belli bir ojeyi silersiniz ama sonrasında diğer kalan yerler kuruyacaktır.



*Bir adet koli bandını alıyoruz...Evet evet yanlış duymadınız koli bandı:) Bu benim kendime has yöntemimdir.Kimseden duymamış olabilirsiniz normal :P Büyükçe bir parça kestikten sonra ojeli tırnaklarınıza yapıştırıp çekiyorsunuz.Sonrada bu işlem rituel'e dönecektir:)Ojeleriniz tırnağınızından çıkana kadar bu işlemi tekrar edin.Manyak mısın Disa diyecek olanlarada bu işlem ev taşırken aklıma gelmişti.O sıra o karışıklıkta aseton bulamadım bu yöntem aklıma geldi.Elimin altında tonla koli bandı olduğu için:)


*Bir diğer yöntem ise bildiğimiz uhu :) Uhu'yu ojenizin üzerine sürüyorsunuz sonra bir oyana bir bu yana hamur yoğurur gibi ojeleri temizleyene kadar devam ediyoooruz ^^

Bir diğer yöntem ise;

* Ojeyle konuşun. konuşarak tüm sorunları çözüme kavuşturabilirsiniz. :)

Şimdilik aklımda olanlar bu kadar günlerdir bu postu yayınlamak için bekliyorum aklıma bir şeyler gelicek mi diye ama yok daha gelmiyor ^^
Haberiniz olsun seviliyorsunuz..

Disa Style'ın Simli Oje Çıkarma Yöntemi'de Burada Hemen Işınlanın Derim ;)

http://www.disastyle.com/2012/02/simli-ve-trnakta-kalnt-brakan-ojeleri.html


'' Adsız yorum atıp ojelerini firmalar mı gönderiyor diye hesap soran şahıs içinse en kısa zamanda bir post geliyor ;) ''

24 yorum:

  1. gerçekten çok işe yarayan bir post olmuş canım, koli bandı yoklukta iyi gider =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) nasıl işe yarıyor o koli bandı bir bilsen..

      Sil
    2. Limon da geciriyor ojeyi

      Sil
  2. hahaa adsız yoruma verdiğin tepkiye bittim tatlım


    ben de ojelerimi çıkarmak için onlarla konuşucam en iyi yöntem bu sanırım : :):):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız yorumlara bugün güzel postlar hazırlıyorum^^
      Konuşmadan hiç bir şeyin çözüme kavuşmuyacağına karar verdim bu fikir kafama yatınca denedim işte hala ojelerimle konuşuyoruz ama nuh diyor peygamber demiyor Allahsız :)

      Sil
    2. kolı bandı gercekten ıse yarıyor tatlım.thank you

      Sil
  3. Haha koli bantlı yöntemi hiç duymamıştım cidden :D
    Bu ojeler biraz terbiyesiz hele simlileri konuşmayla çözümlenmiyo malesef, hehe :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana özel bir durum olsa gerek 2 sene önce sayesinde kırmızı ojelerimden kurtulmuştum >^.^<
      aaa sen benim simli ojeleri çıkarma yöntemi mi görmedin mi?
      Hemen ışınlan derim^^

      http://www.disastyle.com/2012/02/simli-ve-trnakta-kalnt-brakan-ojeleri.html

      Sil
  4. konuşma yöntemini tuttum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^_^
      teşekkür ederim :) azıcık erken görmeseymişim çok daha iyi olacakmış ama :D

      Sil
  5. bayıldım bu yöntemlere:)))aklımın bir kuyısına not ettim.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikirlerimi beğenmenize çok sevindim,çok teşekkürler :)
      Sevgilerimle..

      Sil
  6. koli bandı yok diyelim normal bantlada olurmuuuu çok snrm bozulduuçıkmasını istioom bu ojeleriinnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :/ hiç onunla denemedim farklı bir yapıdalar normal bantla..
      bu arada uhu yöntemini bdene istersen olmazsa kazı artık :(

      Sil
  7. ıslak mendilli olanıdenedim çok iyi sonuç verdi artık asetonum yokken hep bu yöntemi kullanıyorum teşekkürler disa . disa evde kütikül nasıl giderilir onuda anlatırmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim deneyip paylaştığın için :)
      İşe yaramasına sevindim.. Tabi ki paylaşırım yalnız bir kaç çeşit olarak paylaşmalıyım sonuç olarak evde her ürün bulunmuyor beklersen sevinirim :)
      Her zaman beklerim bloguma ^^

      Sil
  8. Limonla ovmayi tavsiye edenlerde var hemen denicem umarim ise yarr...ucuz ama aseton yok ve carsiya gidecek havada da degilim her yola basvuracam simdi puuffg bidaha surmicem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İmkanı bile yok :)
      Limon en fazla tırnağına faydası dokunur..
      Valla aseton ucuz ama gecenin bir körü bitince bu postu yazdırdı bana normal yani seninde dediğin gibi olabilir benimde çokça dışarı çıkma isteğim olmuyor çünkü

      Sil
  9. benden de yöntemler çok birazını paylaşayım kolonya çıkarır saç spreyi parfüm ve en zor durumda törpü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm ama bahsettiğin durumlardan biri bile fayda etmez :)
      Limonu her fırsatta tırnaklarıma sürerim tırnaklarımı sağlığına kavuşturmasından başka bir işe yaramaz.
      Törpüde tırnak yapısına oldukça zarar verir kimsenin bu durumu kullanacağını bile sanmıyorum;)

      Sil
  10. çok işe yaradı çk tşkkr :D

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe