10 Şubat 2012 Cuma

Sevgililer Günü İçin Kahvaltı Fikirleri




Bir buçuk ay evvel herkesi yılbaşı stresi sarmıştı şimdi ise sevgililer günü stresi!
Şahsen benide sarmış durumda çünkü ben çalışmadığım için evdeyim ve erkek arkadaşım çalışıyor!
Resmen kabus!
Hele hafta içine denk gelmesi kadar berbat bir şey yok sanırım!Günler geçip o lanet gün yaklaştıkça iyice gerginleşiyorum ve sinirleniyorum!Şuan bile anlayabilirsiniz ne yazsam ardından ''nokta'' değil ''ünlem'' geliyor!!

Neyse evren'e güzel mesajlar gönderilim ki bize geri dönüşü iyi olsun.
O gün evde olacak hatta evde keyif yapıcak çiftler için güzel öneriler buldum.
Ben faydalanamıyorum bari sizin işiniz görülsün :)


Belki benden ses çıkmaz bugünlerde şimdiden sevgililer gününüz kutlu olsun.
Aslında bugünü bir güne sığdırmak bence saçma ama benim derdim hediye alıp vermek değil sadece o günü sevdiğimiz insanla birlikte geçirmek olmalı.
Açıkcasıda tek derdimde bu başka bir amacım yok o gün için : /
Umarım hüsranla geçmez o gün!!















 Bu arada kahvaltıdan sonra cupcakeler çok iyi gider bunun içinde eti browni gold fazlasıyla işinize yarıyacaktır üzerinede pembe krem şanti ve  dr oetker pasta süsleriyle kolayca uygulayabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Evet, hanima güzel süpriz yapacagim. Inanin kirk yil düsünsem aklima gelmezdi böyle güzel can alici, gönül alici kahvalti hazirlamak..
    Artik biliyorum. Tesekürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İnanın yorumunuz beni çok mutlu etti.Kendi açımdan düşündüm bir an ^^
      Eşiniz çok sevinecektir bu güzelliğe vesile olmak harika bir duygu.
      Gerçi böyle ahım,şahım olmasına hatta bunların olmasına hiç gerek yok önemli olan onu düşünüp ona kahvaltı hazırlamanız.Est. ne demek asıl ben teşekkür ederim yorumunuz için.
      Türk erkeklerinin onur'usunuz :) Kaç kişi sizin gibi düşünüp sonrasında çıkıp böyle sizin gibi yorum atardı ki..

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe