11 Şubat 2012 Cumartesi

New York Color Uzunsüre Kalıcı Oje 108A



Bu oje'nin 10 yıllık mazisi var diyebilirim.
Resmen asırlık:)
Oje her zaman açılmadığı için ve içinde ki bilye ojenin kurumamasını sağlıyor.Hatta bir çok iyi markada dikkat edin kesinlikle bilye vardır.Hatta bazısında 2 tane bile olabiliyor.
Geçen kuzenimn ojelerine bakarken Almanya'dan gelen bir ojenin içinde 2 adet bilye olduğunu gördüm.
Söyle belirtmek isterim ki bundan yıllar yıllar önce catherine arley markalı ojelerin içinde de bu bilyelerden vardı çok iyi hatırlıyorum.
İlk görselde ki oje tek kat ikincisinde ise 2 kat.
Bu ojemi çok sevmeme rağmen tek kötü yanı fırçasının incecik olmasıdır!
Resmen nefret ediyorum diyebilirim!
İncecik ve bu sebepten ötürüde ojeyi sürerken çizgiler boşlukla bir sürü buna benzer sorun çıkarıyor!

Bu rengi beğendim diyenler içinde Tr'de ulaşabileceğiniz oje numaraları;
Flormar Supershine 29,Flormar Supermatte M116 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe