11 Şubat 2012 Cumartesi

Hello Kitty Ve Keroppi Dolap




Hello Kitty aşkımı bilmeyen yoktur :)
Bilmeyenler için söylemeliyim ki Twitter'da Background,blogger'da site simgem ... diye devam eder gider.
Hayatımın en minicik noktalarında bile hayatımdadır kendisi.
Öyle çooook severimki küçük çocuklar bile bana oyuncaklarını getiriler :D
Özellikle kuzen'm ilk onun tırnaklarını hello kitty yaptığımda öğrendi ve ertesi sabah yanıma geldiğinde gözlerimi bir açtım Hello Kitty oyuncak ihihi :) Gözlerim tabi faltaşı gibi kocamanlar nasıl sevindim anlatamam...
Neyse konumuza gelelim Sfc İç Mimarlığın hazırlamış olduğu bu güzel hello kitty dolapları görünce kendimden geçtim.
Şimdi ise annem'e alması için yalvarıyorum :) Çocuk musun sen Disa ? Dediğinizi duyar gibi oldum zaten.
Yok 23 yaşındayım çocuk değilim.Ama şu yaşımda 6 kapılı koyu ceviz!dolaba sahibim!
Aman diyim sizde benim gibi maymun iştahlıysanız koyu renk dolap kesinlikle seçmeyin!
Şimdi bu güzelliklerden bir tanesi benim olsa ne olurdu sanki :(
Artık kısmetse yıllar yıllar sonra bebiş'ime alırız.

Eğer sizde beğendiyseniz bu güzellikleri sizi böyle alalım...
Sfcmimarlik




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe