9 Şubat 2012 Perşembe

Gazete Baskılı Tırnaklarım





MALZEMELER
1-Gazete kağıdı. 2-Kolonya. 3-Biri zemin diğeri top coat(cilayı) oluşturacak renkte iki adet oje



Öncelikle belirtmek isterim ki bu işlemi yapmadan bir kaç saat önce ojenizi(zemin kat) sürerseniz çok daha iyi olacaktır.
Yoksa işlemi yapmadan hemen önce sürerseniz ojenizin bozulma olasılığı fazlasıyla yüksek..


1.Önceden hatta bir gün önceden zemin kat oluşturmak için sürdüğümüz ojenin üzerine pamuk yardımıyla her bölgeyi aynı oranda nemlendiriyoruz hatta biraz nemliden ziyade ıslatırsak çok iyi oluyor.Kolonya çok çabuk uçacağından gazeteyi bastırdığınızda yazı çıkmayacak ve sonrasında kötü bir görüntü oluşacaktır.


2. Kolonyayı pamukla sürdükten sonra hatta sürmekten ziyade birazcık ıslatırsanız tırnağınızı çok daha iyi olacak yazı net çıkacaktır.Kolonyayla ıslattığınız tırnağınıza anında gazeteyi gazete kuruyana kadar bastırın ve yapışana kadar bekleyin...Yapışana kadar beklioruz demişken kesinlikle tırnağınızdan çıkacağından şüpheniz olmasın :) Korkmayın,hatta yapışması yazının daha net çıkmasına çok büyük bir faydası var.Çoğu kişi okuduğum kadarıyla benim yaptığım gibi yapmıyor.Ama bir çok kez yaptığım için bu işin ustası oldum artık.Tırnağınıza kolonya yardımıyla yapışana kadar bastırın.Sonrasında kolonyalı pamuğu tırnağınıza yapıştırdığınız gazetenin üzerine koyun hafif bastırın ve gazeteyi ıslatın pamuğu kaldırıp yavaşca gazeteyi tırnağınızdan kaldırın.Taaa taaam yazılar tırnağınızda yazılaraa sakın ama sakın dokunmayın hafif dokunuşlarla top coat olarak parlatıcı sürün ve bu işlemi bütün tırnaklarınıza uygulayın..

Kolay Gelsin Bıdılar ^^
Sevgiler





5 yorum:

  1. ben de denedim ama hiç bu kadar net çıkmadı =( sanırım ojeyi biraz daha kurutmam gerekiyomuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım yazdığım gibi sanırım tırnaklarını ıslatıp kuruyana kadar beklememişsin :(
      ojeni kurutmanla alakası yok aslında net çıkmamasıyla..
      Anlattığım gibi bir kez daha denesen sanırım bu sefer memmun olacaksın çünkü gördüğüm kadarıyla bu püf noktayı kimse yazmamış niye yazmıyorlarsa zaten.Gazete ne kadar nemli olursa ve tırnağına bastırıp tırnağında kurutana kadar beklersen çok net çıkar.

      Sil
  2. Çok güzel olmuş çok beğendim. Dahice! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize sevindim :)
      Yalnız fikir bana ait değil ama ufak tüyolar verdim bu fikir hakkında sadece ^___^

      Sil
  3. bayıldımm ılk fırsatta denıcem tşkurler:))

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe