12 Şubat 2012 Pazar

Nail Art Karman Çorman



Laptop'mda ki dosyaları temizleme kararı aldım ve bir an evvel post yapmalıyım dedim.
Pc'nin hafızası biraz rahatlasın istiyorum artık o kadar gereksiz şey varki!
Birde en azından pc'de durana kadar blog'da durması daha mantıklı diye düşündüm sonuç olarak burada ki fotoğraflardan ilham alabilirsiniz,aynılarını yapabilirsiniz diye düşündüm.
Şimdiden kolay gelsin ^^


Bu arada kaynak yok çünkü bu kadar ayrı insanın linklerini ne aklımda ne pc'mde tutabilirim!
 Aaaa gerçi laf ediyorlar kaynak yazmadığım için!
Nedense birilerine gerçekten dert oluyor bu kaynak meseleleri!
Ah canım,bilsem niye kaynak belirtmeyim ki !Ben senin gibi kimliğimi saklamıyorum!
Günde en az bin kişi ziyaret ediyor bu sayfayı!Koskoca postları zaten nasıl saklayabilirimki!
Bu yazdıklarım ''adsız'' yorum bırakan ''Görseller bana ait değildir'' yazdığım halde çene yapanlara gelsin!











































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe