7 Şubat 2012 Salı

Simli Ve Tırnakta Kalıntı Bırakan Ojeleri Kolayca Çıkarma Yöntemi





Hello Bıdılar :)
Bugün önemsenmeden sürülmüş,sürdüğümü unutup oraya buraya değdirdiğim tırnaklarımla karşınızdayım.
Aslında bu tırnaklarım bu postum için çok işime yaradı.
Çünkü burada ki tırnaklarımı sildiğimde aklıma gelen bir yöntemi anlatamamıştım.
Bir çoğumuzun simli ojelere zaafı var biliyorum ama ojeleri söve söve çıkarmaya çalıştığınızı tahmin ediyorum.
En azından bundan önce ben öyle yapıyordum. >.<
Aklıma öyle güzel bir şey geldi ki sizinle paylaşmadan edemedim.
Biliyorum ki simli ojeleri çıkartırken saatlerce uğraşıyoruz ama artık sizi uğraştırmayacak hayatınızı kolaylaştıracak bir yöntem anlatacağım.
Bu yöntem içinde pamuk,aseton ve alüminyum folyo'ya ihtiyacımız var.



1. Minik parçalara böldüğümüz asetonlu pamuğu tırnağımıza yerleştiriyoruz.



2. Pamuğu yerleştirdikten sonra hava almıyacak şekilde alüminyum folyoyu parmağımıza sarıyoruz.



3.Tırnağımızda bir dakika beklettiğimiz folyo'yu açıp,pamuğu tırnağımıza baştırarak yukarıdan aşşağıya doğru silirek çekiyoruz.


(Ben pamuğu tırnağıma bastırarak çekmediğim için bu kadar kalıntılar oldu.Ama bastıralarak çekilen pamuklarda sadece diplerde kalıntı oluyor.)

4. Sonrasında temiz bir pamukla geride kalan kalıntıları temizliyoruz.

Not: Pamuk parçalarını tırnak büyüklüğünüzde çok kalın olmayacak şekilde ve her tırnağınız için ayrı pamuklar kullanırsanız tadından yenmez o tırnaklar :P


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe