15 Şubat 2012 Çarşamba

Rujumuzun Uzun Süre Kalıcı Olması İçin Öneri




Ruj tazelemekten mi bıktınız o zaman size anlatacaklarımı her gün uygulayın.
Benim için olmazsa olmaz makyaj malzemeleri;fondöten,pudra,ruj ve rimel'dir.
Genelde ruju evden çıkarken bir kere sürüp çıkıyorum fakat eve dönerken rujdan eser kalmıyor.
Ama bu okuduklarımı deneyince sizinlede paylaşmak istedim.
Yapacaklarınız ise çook basit;
*Önce tüm dudağınızı rujunuzun rengine yakın bir tondaki kalem ile çizin ve içini de o kalem ile çizerek doldurun ardından ruju sürün.
*Sonra fazlalığı bir peçete ile alın.
* Üzerine toz pudra geçin ve ardından yüzük parmağınız ile ruju tekrar sürün.Böylece daha kalıcı olacaktır.

Hepinize şimdiden kolay gelsin ^____^

4 yorum:

  1. ben de bu yöntemi kullanıyorum canım iki kat rujun arasına pıdra sürüyorum gayet uzun süre dayanıyo.. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır bende böyle yapıyorum çok faydasını gördüm canım herkes görsün diye yazıyım dedim ^^

      Sil
  2. fikir süper uygulamak lazım :)teşk

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe