2 Şubat 2012 Perşembe

Golden Lady Oje 362 + 318

Herkeşeee Merhabalar ^-^
Bu sefer değişik bir giriş yapayım istedim.
Malum kendime güvenim geldi ve sayısız ojelerimi sizinle paylaşmaya başladım yakın zamanda.
Yalnız bugün oje postumu paylaşmakla kalmayacağım.Açacağım ağzımı bir dahada yummayacağım!
Bundan önce oje satan bir arkadaşla konuşmamızda ''bedavacı blogger'larla'' ilgili aramızda azıcık muhabbet etmiştik.
Sağolsunlar kendilerini aramızda fark ettirmeyi başarıyorlar!
Oda bir başarı ama haklarını yememek lazım!

Neyse gelelim o bedavacılara artık email atmak yerine twitter'dan ve facebook'tan göstere göstere bana ürün gönderin diyorlar!
Siz ne yüzsüz insanlarsınız ya!Ha sorarsınız bloggerları seçerken neye hangi özelliklerine dikkat ediyorsunuz diye anlarım ama.Yüzsüzce bedava ürün istemekte nedir?Zaten bizim toplumumuz alışmış bedavacılığa,promosyonlara.Şunu al bu yanında BELEŞ!Battı balık yan gider hesabıda yüzleri kösele olan bloggerlar istiyor.Birde istediklerini elde edemeyince firmaları kötülüyorlar!
YAZIK!Hıh işte bu yüzden doğru insanları takip etmenizi istiyorum!Tabi kii doğru insan benim beni takip edin!Demiyeceğim!Zaman geçtikçe beni tanıdıkça herkes herşeyi anlayacaktır!

Aklımda bir başka konu daha var ondan da söz etmek istiyorum!
Bugüne kadar yüzlerine bakmadıkları firmaları öven insanlar siz yok mu siz!
Sizden korkulur valla bedava mezar bulsanız girersiniz siz!




Golden Lady Markasıyla tanışmam bundan 6 sene öncesini buluyor.
Eryaman'da sevgiliyi beklediğim zamanlarda Makro Market'ten tonla oje alıyordum.
Tabii sevgiliden gizli saklı ihhihi. -O kadar ojeyi napacaksın yahu diyordu.
Anlamıyor ki ojeye doymayan,Oje Delisiyle birlikte bir ömür geçireceğini!(inşallah,allah nazarlardan saklasın.)
(Oje koleksiyonuma büyük destek olan sevgilim'e teşekkür ederim,iyiki varsın sevgilim)


Çoook konuştum biliyorum sıkıldınız.
O yüzden bugün sürdüğüm ojelerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Ben sürerken baya keyif aldım.
Zaten Golden Lady'nin pigmentine bayılıyorum!Anında kuruyoor ve Disa'nın oje sürdüğünde oraya buraya çarpan tırnaklarındaki ojee bozulmuyor.
Bu güzel renkler ve çabucak kuruyan pigment için Teşekkürler Golden Lady!

Bu arada şuan hala tırnaklarımda olan bu güzelliklere bayıldım.
Dışarı çıksam kar konsepti ile çekecektim.
Ben oje rengimi ve simlerini kar'a çok yakıştırdım arada bir tırnaklarıma bakıp aay yerim sizi diyorum.
İdare edin artık benim bu hallerimi ^.^
Çoook seviliyorsunuz Ballüşler.
İyiki yanımdasınız..


Dip not: Tırnaklarımın kenarında ki bulaşmış ojeleri idare edin lütfen aceleciliğimden ve aseton'um bitmişti.
Babama aseton siparişi vermiştim daha getirmemişti temizliyemedim:)
Kusuruma bakmayın..












2 yorum:

  1. üst kısımda yazdıkların konusunda sana çok fena katılıyorum canımm.. =)
    bu ojenin rengi çok tatlıymış tam yaz rengi ! =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben eğer bedavacılık konusunu açmasaydım çatlardım sanırım ^___^
      Simler bana her zaman kış'ı hatırlatıyor.
      Bence tam anlamıyla kış rengi ama tabii ki düşüncene saygı duyarım :)

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe