27 Şubat 2012 Pazartesi

Alternatif Pembe Saç





Ortalık fenaaa karıştı fenaaa ^^
Hesionka'yı bilmeyeniniz yoktur.Pembe saçlarına bayılıyorum onun.Zaten oda benim gibi platin kafa ve pembiş saçlarla gezenlerden tabi benim tek farkım var saçlarımı pembeye boyatamıyordum.
Çünkü anında sıkılıyorum her renkten ve platin'e geri dönmek istiyorum.
Anlıyacağınız kadarıyla platin rengi ana rengim gibi birşey oldu.
Saçlarım koyu ya da herhangi bir renk olunca inanın giydiklerimde bile saçmalıyorum.
Nede olsa sarı olunca her rengi uydurabiliyorum.

Ihıhım ıhıhımm neyse konunun başlığından da anlaşılacağı üzere alternatif pembe saç konusuna dönelim.
2hafta önce evde öyle bir sorun çıktı ki aklınız şaşar :)
Benim zaten doğal saç rengim kumral tonlarda hatta çok farklı bir renk tam ton veremiyorum çoğu zaman.
Neyse benim sarı saç merakımı hala babam anlayamadığı için yıllardır onun için hala rahatsız edici bir durum.
Bir konu konuşuyorduk laf oradan saç mevzusuna geldi:)
Sonunda dayanamadım daha dur saçımı pembeyede boyatcam dedim!Demez olaydım
Uvvv ortalık karıştı.İlk tehdit para tehdit'i zaten sonuda yok başka şekilde tehdit edemiyor:)
Para çalışmaz bundan sonra benden sana dedi:p
Neyse aradan 2-3gün geçti.Saçlarımı evde kendim boyadığım için ve bu boyamadan önceki boyada yoğun acıcı kullanmamış.Koleston çok doğal sarıyla boyamıştım.Oda saçımda ton farkı yaptı.
Bende gidip her zamanki alışveriş yaptığımız marketten boya almaya gittim.
Marketin Müdürü ailemizde ki herkesi tanıyor.Bende geldim aldım ama babam'a aldırcaktım ne güzel para benden çıkmıyacaktı dedim.Falan öyle bir konuştuk.
Sonra'da aklıma bir fikir geldi.
Babam markete alışverişe gelirse Disa pembe saç boyası sorup duruyor Sabri bey de olur mu ? dedim oda öyle kötü bir zamanda yapmışki babam eve gelince ortalık fena karıştı.
Ogünde saç boyama seansı yaşandığı için boya'ya tedirginlikle baktılar.
Bu zaman'a kadar sürekli saç boyayan annem yoğun acıcının mavi olduğunu unuttu o bile tedirginlikle baktı:)
Hatta o çok abarttı saç kutusundaki yazılanları bile okudu.
Neyse annem'de arada internet'e girer bakar Facebooklarda gezer :)
Annem pembe saç konusuna takıntılı olduğumu bildiği için bu formülü bulmuş :D
Disa'cım bunu sana yapacağım artık sıkılınca saçların kırılmaz dedi ama o manic panic'i evde bulacağım.
Bu arada manic panic demişken hesionka artık manic panic yani yarı kalıcı saç boyaları için ayrı bir satış blogu açtı.
Hemen ışınlanıııın derim.Harika renkli jöleler,boyalar,takma kirpikler ve rujlar var.

http://kozmozbyhesionka.wordpress.com/
Hesi'nin bloguna bakarsanız jöle için bir video tutorial yayınladığınıda göreceksiniz.
Marjinallik söz konusu olunca Hesi bu konuda candır,canandır.
Elora'mı ve Hesican'ı çoook severim.
En kısa zamanda pembe saçlarım olması umuduylaaa.
Öpüldüüünüz Minişler

2 yorum:

  1. bobbi brown elf seviyorsançekilişime beklerim;)
    http://www.yildizlimakyaj.blogspot.com/2012/02/hediyem.html

    YanıtlaSil
  2. Hadi bakalim, pembe sacli resimlerini bekliyoruz :D
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe