20 Şubat 2012 Pazartesi

Hadise'nin O Ses Türkiye Final Elbisesi







O Ses Türkiye'yi izlemesemde dün eve gelen abimin arkadaşları sayesinde söyleee birazcık izlemek zorunda kaldım.
İzlememe sebebim ise acun ılıcalı'dır neyse mühim olan o değil zaten^^
Neyse lafı uzatmadan Hadise'ye bu elbiseyi giyme aklını kim vermiş bilmiyorum ama moda'dan,giyimden anlamayan erkekler bile nasıl bir elbise giymiş o öyle dedi gerçekten o kadar yanlış bir elbise seçmiş ki keşke çuval giyseydi de bu elbiseyi giymeseydi.
Malum hadise'nin boyu 1.60 bu kadar kısa boylu birininde diz altına gelen bir elbise giymesi hiç mantıklı değil.
Zaten proporsiyon'una uygun bile değil.
 Elbisesi vasat makyaj'da aynen öyle.Kirpikleri sanki bildiğiniz kocaman bir parça halinde yerleştirmiş gibi.Ruju deseniz aynen öyle plazma'dan mı bu kadar çirkin gördüm bilmiyorum ama ben dün hiç beğenmedim.Tv'de gören herkes onun hadise olup olmadığından şüphe etti desem yeridir.Dün bütün gece birbirinden habersiz olan 5 kişiden '' aa o kadın kiim ya? '' sorusunu duydum.Hatta Hadise'yi çalıştığı iş vasıtası ile gören abi arkadaşlarından bir tanesinden şu sözleri duydum :)
Hadise makyajsız hali bile güzel dedi ama makyajsız en fazla takma kirpikleri,koyu renkli ruju,allığı yoktur.Yoksa herkes hadise'nin makyajsız halini gayet iyi biliyor.
O değil ben böyle söylerken herkes hadise'yi kıskandığımı sanacak ama gerçekten öyle bir şey yok ben kendisini çok sevmesemde severim.Malum oda hemşerim sayılır.^^

Hadise'nin Final Elbisesi : Adil Işık

Makyajsız Hadise Tam Bir Hadise :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe