10 Şubat 2012 Cuma

Flormar m116 - Golden Rose Graffiti 02


Helloo Bıdılar ^.^
Bir oje postuyla daha karşınızdayım.
Supermatte serisi beni fazlasıyla cezbediyor.Tek sebebi ise çabuk kuruyup yoğun kıvamı.
Bazen tek kat sürmek bile yetiyor.
Graffiti ojemi bu hafta almıştım.Hemen birşeylerle uydurup sürmem lazım dedim ve bu seçim Flormar Supermatte m116'dan yana oldu.
İlk önce zemin katta Flormar m116 kullandım 2 kat.
Ardından ise .... ardından dediğime bakmayın :)
Graffiti yapacağınız zaman zemin kat'ta ki ojenin iyi kurumuş olması gerekiyor ki graffiti sürdüğünüzde o iğrenç görüntüyle karşılaşmayın.
Ojemi bu hafta aldığımda kuzenim izinliydi ve saatlerce keyif yaptık.
İlk onda denedik tabi görüntü bir faciia diyebilirim ^^
O bana ben ona kızıyorum.İkimizde fazlasıyla sabırsızız diyebilirim.Zemin katına başka bir oje sürmemiştik oje çatlamdı bu seferde zemin kat'a oje sürdük sonra graffitiyi denedik durum berbat bütün gün boyunca gidip tırnağını silmeyen kuzen'm o tırnağına bakarak bana laf etti :) Ama neden o tırnaklarını silmedi bilemiyorum.
Buradan sormak istiyorum ''Kuzi neden silmedin o tırnaklarını ?'' :p

Neyse gelelim tırnaklarıma graffiti kuruduktan sonra aşşağıda görsellerde göreceğiniz üzere çok mat görünmesinden hoşlanmadığım için parlatıcı sürdüm.

Ben çok beğendim tırnaklarımı :)
Ya siz?






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe