1 Eylül 2011 Perşembe

HELP !!



Saç postlarımı önceden takip edenler bilirler Platin sarısından sıkılıp kızıl bakır'a boyamıştım saçlarımı..

Fakat şuan bu renkten o kadar sıkıldımki anlatamam!

Sürekli renk akıyor ve giydiğim hiç birşeyi yakıştıramaz oldum!

 Saçlarım 4 yıldır platin sarısıydı güçleşmiştide hatta sadece dip boyası gördüğü için sağlıklı bir saç bile olmuştu kırık asla yoktu ama şimdi 20 günde bir boyandığı için yıprandı!

İlk 2 gün kızıl bakır sonra karamel,fındık kabuğu vb. renklerde!

Ve ben sürekli boyamaktan sıkıldım.

Hata yapmışım gerçekten 2 günlük heves için kıyılır mıydı güzelim saçlar'a bir daha asla dokunmak yok!

Ama şimdi yapmam gereken bir olay var saçlarım güçlenmesi için.

Platin'den kızıl bakır'a geçtiğim için şuan isterse en iyi kuaför gelsin istediğim sarıyı tuturamaz.

Şimdi kumral,kahve tonlarında boyamam lazım ki bir kaç ay sonra sarıya boyatabileyim.

Bugün abimle birlikte çıktığımız market alışveriş'inde Koleston'un %50 indirimli ikili paketini görünce dayanamadım aldım.

Bir çift çikolata kahve,bir çiftte karamel kumral aldım.

Ama şuan o kadar kararsızımki nasıl olacak hangi renge boyayacağım diye!

Beyaz tenli olduğum için iki rengede boyasam sorun olmayacak ama yarın benim için çok önemli bir gün olduğu için pişmanlıkla sıkıntıyla geçsin istemiyorum.

Bu akşam'a kadar boyamam gerekiyor.

Ama hangi boya ile boyayacağım mesele tamda bu konuda!!

Öğlene kadar vaktim var yardım edin..

Disastyle@gmail.com adresine veya buradan yorum yazarsanız beni çok memmun edersiniz.

Beni takip eden sevgili seyircilerimi ve bana yardım eden herkes'e teşekkürler..


( sağ taraftayım fotoğraf makinası yanımda olmadığı için telefondan çekmiştim,net değil ama saç rengimde fark yok)







2 yorum:

  1. sarı renge geçiş olarak boyayacaksan kesinlikle kumrala boyamalısın bence.

    YanıtlaSil
  2. Edacım çikolata kahve,karamel kumral'ı karıştırıp sürdüm :) Bende öyle düşünüyordum ama alt renk böyle karışık bir renk olunca iyice saç afalladı..Artık dinlenme zamanı geldi uzun bir süre dokunmayacağım..

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe