8 Eylül 2011 Perşembe

68. Venedik Film Festivali - Gwyneth Paltrow




Basın toplantısından sonra gözümüzü,gönlümüzü açan Gwyneth karşımızda.
Uçuk pembe Prada markalı elbiseyi görünce ''Valentino'' koleksiyonunda gördüğüm bu elbisenin fotoğrafınıda eklemek istedim.
Valentino 2010  Couture Koleksiyonunda olan bu elbise sadece biraz üzerinde çalışılmış ve boyundan bağlanıp arkada kocaman bir fiyonk eklemiş. Oscarlık bir elbise gerçekten!
Prada clutch ve Prada platform ayakkabı ise harika..
Pırlanta küpesine bayıldım!
Makyajı harika varla yok arası..
Saçları ise açık ve doğal...
Saçlarının böyle olmasınada bayıldım farklı bir model'de olsaydı bu kadar güzel olacağını sanmıyorum.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe