22 Eylül 2011 Perşembe

Disco Queen - Silikon Tabanlık



Uzun zamandır aklımda bulunan bu harika ürün'e geçtiğimiz hafta kavuştum.
Bu ürün burnu açık olan ayakkabılarınızın uç kısmından parmaklarınız fırlamasını ve ayakkabı içinde ayağınız terlediğinde kaymasını önleyici harika bir ürün.
Ben uzun zamandır babet dışında hiç birşey giymediğim için gerek duymuyordum.
Ta ki geçen hafta hiç giymediğim ayakkabılarım aklıma gelinceye kadar.
Giydim ama resmen lanet ettim!
Sadece iki saat boyunca oturup 2 dakika yürümeme rağmen eziyet oldu bana bu ayakkabılar!
Neden bilmiyorum ama topuklu ayakkabılar sokaktaki taş betonların üzerinde topuğum kırılacakmış gibi geriliyor ve rahatsız oluyordum derken birde kayma sorunuyla karşı karşıyaydım.
Bir yandan sevgilim,bir yandan kız arkadaşımın bana eşlik etmesiyle iki adım yürümeyi başarmıştım.
Hatta Ebuş'm ayakkabıların sıktığını falan sanmış,fakat sıkmıyordu aksine uçlardan parmaklarım fırladığı için büyük geliyordu.
Neyse uzun lafın kısası geçen hafta hem ilkokulu beraber bitirdiğim arkadaşım,hemde aile dostumuz olan Eren abim'n düğünü olduğu için silikon tabanlık almaya karar verdim.
Ebuş'mla konuşurken nerede bulurum diye diechmann'da olacağını söylemişti.
  Ama ankamall çok uzak olduğu için Tunalı'da satılan bir yer bulmam gerekiyordu .
   Ve ertesi gün heemen Tunalı'ya kostum.
İlk girdiğim mağaza Nine West oldu ama koskoca Nine West'te bulamadım.
Oradan çıkıp Kuğulu Park'ın hizasında cafe,eczane ve türkiye iş bankasının arasındaki bir ayakkabıcıda buldum.
Adını hatırlamıyorum ama tarif ettiğim noktalara dikkat ederseniz hemen ayakkabıcıyı bulacaksınız.
Ürün 15tldir.
Öpüldünüz!








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe