8 Eylül 2011 Perşembe

DIY : iPhone 4 Koruyucu Kılıf'ı İşleyelim!!











Etamin gibi ince ince delikler bulunan bu telefon kabının üzerine, örgü örer gibi ipliklerden istediğiniz şekil veya yazıyı oluşturabiliyorsunuz.

Ufak bir kitapçık ve renk renk iplikleri ile birlikte satılan bu kaplar koreli bir firmanın fikri..

En yakın zamanda ise Türkiye'de olacağından şüpheniz olmasın..

Fiyat'ı yurtdışında 18 dolar olan bu ürün burada tahmin ediyorum en fazla 35 tl'den satılır.

Tabi para düşkünü kazıkçı esnaf'ın eline düşmeyi versin 50tl'den bile satılabilir..

Türkiye'ye geldiğinde ise ekmek gibi kapış kapış satılacağından eminim..

Tabiki bu güzel ürünün tek kötü yanı sadece iPhone kullanıcılarına yönelik olması..

BB var bizde babalar biz napıcaz ??

Ahh bu kapağın BB uygun Hello Kitty tasarımlı olan olursa gözüm döneceğinden milyonlarca kez eminim :)

Hiç ihtiyacım olmasa bile !

(Sevgilim bana kapak almaktan bıktı bakınız :) Bundan öncede siyah silikon kapak almıştı.Çok memmunum ama bunu görünce dayanamadım.)

























2 yorum:

  1. yaa bu çok güzelmiş ama ben üşenirim bunu yapmaya hazır yapılmışını satsalar keşke :D

    YanıtlaSil
  2. Canım sen al ben sana işler gönderirim ^____^

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe