11 Eylül 2011 Pazar

Nur Yerlitaş'ın Kullandığı Rujlar





Twitter'da,facebook'ta orada buradaki yazılarımdan göreceksinizki ben bir NUR YERLİTAŞ hastasıyım!
Onun masum,hüzünlü,anlamlı bakışları can evimden vuruyor sankiii..
Hele o tertemiz yüreğine ne demeli!!
Ölüüürüüm ben ölüüürüm.
Nur Yüzlüm o benim,canımın içi daha neler anlatacağım neler söyleyeceğim onun hakkında ama azıcıkta bana kalsın herkes bilmesin ona olan sevgimi :)
Şuda bilinsinki o Moda'nın Kraliçesidir!!
Yerinde gözüm yok fakat velihattı olmaya hazırlanıyorum inşallah.



Aşk,sevgi konusu açılmışken Nur Yüzlüm ve Seda Sayan'a yani Seda Ablam karşıııı ayrı bir sevgi vardır benim içimde...
Çevreleri ve yaptığı işler konusunda en güvendiğim insanlardır kendileri.
İkisylede sadece bir kaç kere konuşmama rağmen güvenim sonsuzdur.
Nur Yerlitaş ''Nur yüzlüm'',Seda Sayan'da ''Huzurum''dur!!

''Duyurmak isterim buradan :) Seda Ablam'a ulaşmaya çalışıyorum sağlık konusunda menajeri konusunda bilgi verebilecek olan varsa rica ediyorum ''disastyle@gmail.com'' a email olarak gönderin.

Gene konuyu sapıttık :) Konumuza dönelim hemenciiik..


 
Rujlar hakkında ise uzun uzun detaylar vermeme gerek yok,herşeyi fotoğraflara döktüm.


Hatırlatmak ve bilgilendirmek isterim.
Bu yazdığım rujların bir kaçını Rihanna ve Jennifer Lopez'de kullanıyor.
M.A.C honeylove :Jennifer Lopez
M.A.C Cherish : Rihanna

Dip Not: Bu arada Sultan'ımın kullandığı Fondöten Markası'da M.A.C Studio fix fluid.















Eğer konuyu sitenizde kullanmak isterseniz!
Sitemin KAYNAK linkini göstermekten korkmayın,çekinmeyin!
Sonuç olarak internet gerçekten çok küçük bir yer!
(Dip Not:Bu konu bir çok yerde açılmıştır fakat doğru bilgiler Nur Yerlitaş'ın kendisinden öğrendiğim için konu bana aittir! )


Fotoğrafların Kaynak Sitesi : flickr.com

Fotoğrafların bir kaçının kaynak sitesi : temptalia.com

12 yorum:

  1. hepsi çok güzel bunların ! çok yararlı oldu bu post ;)

    YanıtlaSil
  2. @Alice Bende bayıldım hepsine,birkaçını kullandımda :) Teşekkürler bu arada..

    YanıtlaSil
  3. super bır renk bu rujjj

    YanıtlaSil
  4. oo bunları öğrenmem çok iyi oldu ben hep acaba hangi ruju kullanıyor diye merak ediyordum, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. oo bunları öğrenmem çok iyi oldu, ben de hep merak ediyordum hangi ruju kullanıyordu diye, çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir işe yaradıysa ne güzel :)
      Rica ederm ne demek.

      Sil
  6. çok iyi olmuş bu post, bayıldım.ben de blog sahibiyim bu postu size bağlayarak orda yayınlayabilir miyim acaba ?

    nesbutik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim teşekkürler..

      Sayfa linkimi verdiğin sürece sorun yok :) Sorduğun içinde ayrıca teşekkür ederim.

      Sil
  7. Mac'in nude serisi çok ama çok güzel!
    İddaalı renkleri sevmeyenler mutlaka denemeli!

    http://crotchetime.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. ayy ben de hastasıyım nur yerlitaş'ın o nasıl bir tatlılıktır nasıl bir sempatikliktir :) post da oldukça yararlı olmuş :)
    sevgiler
    http://rosaygrismoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe