26 Eylül 2011 Pazartesi

Uslu bir cocuk olursaniz, belki sirinleri gorebilirsiniz :)






Malum bugünlerde Şirinler'in Hollywood yapımı filmiyle yeniden bizleri çocukluğumuza götürdü.
Şirinleri izlememiş olmanın mutsuzluğu,şirinlerin Melissaları şenlendirdiğini duyunca fazlasıyla sevindim.
İlkokul yıllarımda öğlenci olduğum zamanlarda okul çıkışlarında haberlerden önce şirinler veriliyordu o zamanlar eve gitmek için acele ediyordum:)
Dedem çok yavaş götürüyor diye 15dakikalık yürüme mesafesine servis'e yazıldım :D
Bu arada hangisi güzel diye seçemiyorumda,hepsi güzel bayıldım!
Her renk edinmek lazım!







4 yorum:

  1. aa melissa mıymış bunlar ! bayıldımmm =)

    YanıtlaSil
  2. nerere satılıyo ve fiyatları ne kadar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. twigy mağazalarında satılıyor fiyatı konusunda pek emin değilim 30-45 tl civarıydı yanlış hatırlamıyorsam.

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe