21 Eylül 2011 Çarşamba

Trend Alarmı : Peter Pan Yaka ( Bebe Yaka)

(Alexa Chung)



Geçtiğimiz sezon ufak ufak adımlarla vitrinlerde yer alan bebe yakalar,bu sezon dolaplarımızı  fethedecek gibi görülüyor.
Vintage tutkunlarının dikkatini çeken trend, stil ikonu Alexa Chung'ın tüm etkinliklere kolejli kızlar gibi katılması sonucunda her yere yayılmış durumda.
Sizde benimde dolabımda yer alması lazım diyorsanız!
Zara,H&M,Topshop ve İpekyol'a uğramanızı tavsiye ediyorum.
Hatta H&M'de incilerle süslenmiş bir yaka görmüştüm fiyatı'da çok uygun.39.90idi.





2 yorum:

  1. ben oldum olası bayılırdım hatta okuldakı yakalarım hatta gomleklerımı bıle daha yuvarlak yakalı alırdım ...sımdılerde annemın eskı elbıselrıne goz koyar oldum



    Blogumdakı cekılıse beklerım canım

    http://waysofgrace.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. :)benimde ilk okul birinci sınıfta aldığım gömlek bebe yakaydı.Lisede bile giymiş olmam şaşırtıcı olabilir ama giydim.

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe