31 Ağustos 2011 Çarşamba

En Eğlenceli Tasarımlar



Tasarımcılar kendilerine özgü bakış açıları ile dünyaya çok farklı bir gözle bakıyorlar.
Bu eğlenceli tasarımları yaparkende gerçekten düşünülmüş alet oldukları ortada..
Örneğin;kornflakes tabağı kornflakes'i ve süt'ü tabağı koyduğum andan itibaren öyle bir hırs oluyorki aman hepsini yumuşamadan yemeliyim!
Resmen tabakla savaşıyoruz,bitirmeliiiyiiimm hemen!!

Misket  köfteler için alet'e ne demelisiniz?
Hele benim gibi simetri hastasıysanız..
Misket gibi olmalılar çabucak yapmalısın,hepsi aynı olmalı...
Pufff!
Bu alet bu dertten kurtarmış bile bizleri..


Yaa adana gibi dürümleri sıkılaştırmaya yarayan plastik fermuarlar'a ne demelisiniz..
Dürüm dediğin muazzam bir şekilde sarılmalı ustalar gibi..
Hele birde ıstahla yerken açılmasına ne demelisiniz...
Off o an masadan uzaklaşasım geliyor..
Haa birde unutmadan sizin sevgilinizde benim aşkım gibi sürekli birşey isterse sofra'da gerçekten bu plastik fermuar'a fazlasıyla gerekebilir.
 ( Sevgilimle kendi evlerimizde kalsakta bazen tv karşısında yemek yiyoruz oyüzden mutfakla oda arası mekik dokuyorum :) - ama ne kadar sorun etsemde mutluyum,musmutluyum! ) :)

 (  Dip Not : Sevgilim ben sana hizmet etmekten yemek yapmaktan gayet memmunum..
Hatta büyük bir keyif alıyorum..Arada tabiki of puf diyicem :P Seni çook seviyorum :P  )

























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe