23 Eylül 2011 Cuma

Tefal Yoğurtcum - Tefal Yoğurt Makinası




Reklamlarda görünce dayanamadım ve bu güzel ürünü blogumda yer alması gerektiğine karar verdim.
Şu günlerde herşeyden pimpirik yapar olduk.
Sanırım böyle bir ürün içinde satış fiyatı pek uygun.
Ürün'ün satış fiyat'ı 250 tl imiş.
Bebeklerinize ve bütün aile üyeleri  için ideal bir ürün,en azından nerde,nasıl yapılmış diye düşünmeye gerek kalmıyor.
*
İster süzme, ister normal!
Süzme yoğurdun yoğun kıvamını, normal yoğurdun enfes tadını Yeni Tefal Yoğurtçum ile deneyin. Dilerseniz meyve ekleyin, evde meyveli yoğurt keyfini deneyin. Yeni Tefal Yoğurtçum ile evde yapılmış yoğurt gibisi yok!

Süzme yoğurdun sırrı, Tefal Yoğurtçum'un süzme sisteminde!
Yeni Tefal Yoğurtçum'un patentli süzme sistemi sayesinde, evde süzme yoğurt yapmak çok kolay!

2x1 litrelik hazırlama kapları ile tüm aileniz için yoğurt hazırlayabilirsiniz

Yoğurdunuz tam istediğiniz lezzet ve kıvamda


Evde hazırladığınız yoğurdun içeriğinden emin olabilirsiniz



TEFAL YOĞURT MAKİNASI


Doğal ve meyveli yoğurtlar hazırlamak için ideal

Yoğurdun hazır olması ile otomatik olarak kapanma.


Bu ürüne bayıldım.
Minik kapları sayesinde öğünlük meyveli yoğurtlar hazırlanması ne kadar güzel bir fikir,sizcede öyle değil mi?
Çilekli yoğurt aşkına..
Diğer ürün için birşey diyemiyorum ama bu ürüne sahip olmalıyım!!

Tefal Seni Seviyorum! :)

Veee bu linkte harikaaa tarif videoları var.
Hemen tıklayın hemen ! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe