5 Eylül 2011 Pazartesi

68. Venedik Film Festivali - Madonna (2.gün)




İtalyan tasarımcı Vionnet'in yere kadar uzanan bebek mavisi rengindeki kelebek desenli elbiseni giyen Madonna
 parlak ruju,takıları,clutch çantasıyla gözlerimize bayram ettirdi.
Nasıl güzel bir elbisedir bu aman allahım!
O benim olmalı!
Kelebek hastası olan ben,gelecekte en güzel günler için bu elbiseyi tercih edebilirim!
Bileklerine üst üste taktığı elmaslar, yakutlar, pırlantalar ise şahane!!
Ve onun yaşlanmış olması ve bunun fotoğraflardan bile belli olması beni çok üzüyor :(
Bir ara So sorry şarkısını bıkmadan usanmadan hergün dinlemiştim.
Hatta abimin ablasıyla aynı sınıftan olan benim sınıf arkadaşım :)
( ve biz bunu seneler sonra fark ettik) benim için telefonuna şarkıyı yüklemişti:] )



Gözlükler Miu Miu Sonbahar noir güneş gözlüğü koleksiyonundan.
Koleksiyon'a bakmak için;







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe