26 Eylül 2011 Pazartesi

İgora Saç Boyası İle Platin Renginden Kızıl Bakır



Aylardır saçlarımla oynama hevesiyle yanıp tutuşuyordum.
Ve kafama koyduğumuda yaparım,yakınlarım bilir.
Yaptımda dediğimi :)
Eee bu kadar mı diyeceksin tabiki değil,size baştan başlıyorum saç maceralarımı anlatmaya..
Bundan 5sene evvel diplerine hiç değdirmeden saçlarımı açtırdım(platin'e yakın bir renk) ve üzerine boya yaptırdım bu işlem saçıma çok zarar vermesede sonrasında etkilerini görmüştüm çatallaşmalar,kırılmalar.
Yıllardır sadece dipleri boyamakla uğraşırken birden nerden aklıma geldi bilinmez ama kızıl bakır rengini denemek istedim.
Sayın B saçlarımı çoooooooooooooooooook beğenmesine rağmen hatta bütün erkek arkadaşlarının kız arkadaşları saçlarımı kıskanmasın rağmen saçımı farklı bir renge boyamalıydım :)
Kafaya koyduk ya bir kere..
Neyse yıllardır vazgeçemediğim Yıldırım Parfümeri (Ankara-Küçükesat) gittim ve saç konusunda uzman olan birinden fikir aldım.
İlk boya alacağım gün pek kafam karıştı almadım.
Sonrada aradan bir ay geçti ve 2 adet igora 7.77 aldım..
Yakınlardaki bir kuaförle anlaşmak istedim ama aldığım boya kadar fiyat çekince ve bunu annem'e anlatınca pek sıcak bakmadı :)
Vee ben senin saçını boyarım dedi..
3yıldır belkide daha fazla zamandır kullandığım Platin Rengi saçlarım bir anda kızıl bakır olmuştu :)
İnsan boya koltuğuna otururken dua eder mi?
İnanmıyacaksınız ama ben ettim.
Okadar kafam karışıktıki en önemliside sevgilim beni beğenir mi sorusu beynimi kemiriyordu :)
Neyse ki saçımı yıkadım vee aynada ne göreyim Hürrem Sultan'dan hiç bir fark yok sadece benim rengim onunkinden birazcık daha koyuydu aslında bende onu istiyordum.
Saçlarımı çok beğenmiştim.
Abim ise eve geldiğinde bana sadece bir kere baktı..
- Bu ne ?dedi ve sustu :D
Kıskanclık damarlarına ergenlik çağımdan beri işledi.
Ben ise evde oğlumu verin bağna diye geziyordum..
Sevgilinin tepkisi ise iyi olmuş,beğendim..

Boyadıktan sonra sıcaklardan hergün duş aldığım için saçlarımın rengide farklılaşıyor zaten bu olay staj zamanımda bütün stajerler tarafından kıskanılıyordu!!!!!

TAVSİYE : Eğer platin rengi saçlarınız var ve dipleriniz gelmiş ise diplerinizi boyattıktan 1,5-2 hafta sonra kızıl yada geçmek istediğiniz boyaya boyatın derim çünkü her bölgenin aynı oranda etkilenmesi gerekiyor.
Ben ilk  platine boyayıp kızıl bakır saç rengini sürdüm bilginize..





Dip Not: İgora gerçekten kaliteli bir üründür.Schwarzkopf'a aittir.Çoğu kuaför'ün kullandığı markadır.Ve benim alerjim olduğu için deride asla yanma ve kaşınma yapmayan bir boyadır.Şiddetle tavsiye ediyorum.Bazı boyalar sonrasında kötü bir koku bırakır ama ben bu boyanın kokusuna bayılıyorum :) Bir ayrıntıdan daha bahsetmeliyimki boya fazlasıyla banyodayken akıyor kesinlikle iyi yıkadığınızdan emin olun saçlarınızın yoksa anne azarı yiyebilirsiniz şahsen bembeyaz havluyu mahvetmiş bulunmaktayım.




6 yorum:

  1. sac boyamakk batırırımm heryerı heralde..:) sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bir kaç kere denemelisin en azından boyuyacak birileri vardır etrafta onlara boyatabilirsin :)
      Ben artık evi kuaför salonuna çevirdim.
      İlla malzemelerin olmasınada gerek yok zaten plastik ya da cam bir kap birde eski diş fırçası ^_____^

      Sil
  2. Merhabalar birşey sormak istiyorum.İgoranın 7.77 nin yanında 7.778 nolu bir boyası daha var ve o hürrem rengine daha yakın duruyor.Alt emin platin olduğu için mi 7.77 yi tercih ettiniz acaba.. Şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar.evet o sebeple o numaralı boyasını tercih ettim.
      Yalnız ben boyamadan önce biriyle konuşmuştum bu konu hakkında saçlarının o renk olması için aslında oda yoğun açıcıyla saçlarını açmış öyle hürrem rengine boyamış.

      Sil
  3. slm sıze bır sorum olacaktı.cevaplamanızı rıca edıyorum.
    benım sac rengım karamel.saclarımın acık kullu kumral olmasını ıstıyorum bunun için:
    1 evde bu rengı nasıl elde edebılırım ?
    2 acıcı kullanmalımıyım ?
    3 dırek kullu kumrala boyasam turunculuk olur mu?(olmasını hıc ıstemıyorum)
    bana bu konuda evde yada cevremde yardımcı olacak kımsem yok.dogum sonrası depresyonundan cıkmak ıstıyorum.merkezden uzakta oturuyorum.bebegıme bakacak kımsem yok.gurbetteyım,o yuzden gercekten yardımınıza ıhtıyacım var.(sutum olmadıgından emzıremıyorum boyamaya engelım yok o konuda)

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe