21 Aralık 2013 Cumartesi

Max Factor Kohl Pencil Göz Kalemi 10 Beyaz




Bu göz kalemi ile uyguladığım gözlerimi son fotoğrafta görünce bu ürünün neden bende olduğunu anlayacaksınızdır :)
Gözlerimi daha iri, ışıltılı ve genç bir görünüme sahip olmak istediğimden bu ürünü kullanıyorum.
Sürümü oldukça kolay olan bu ürünü Kızılay/Watsons'tan indirimsiz yanlış hatırlamıyorsam 20tl'ye aldım.
Piyasa beyaz göz kalemi gıtlığı olduğunu söylesem yeridir!
Sadece max factor'de bulabildim.
Elbette ki farklı markalarda vardır ama tercih ettiğim yerlerde o sırada bulmak mümkün değildi ve mecbur bunu aldım.Gerçi iyiki de almışım.Aldığım günden beri severek kullanıyorum.
Soft,nude makyajlarımın vazgeçilmezi diyebilirim.

Gözüme uyguladığım fotoğrafta maskaram yok o yüzden çok anlamsız gelebilir gözünüze ama doğru bir makyaj ile hakikaten muhteşem görüntüler elde edebiliyorsunuz.
Ben özellikle son zamanlarda göz kalemini sürdükten sonra alt kirpiklerime hafif olacak şekilde kahve,siyah  far sürüyorum.Tabi ki belli belirsiz bu tüyomuda uygularsanız tadından yenmeyecek bir makyaj ritueliniz olacağından emin olabilirsiniz ^^
Verdiğim 20-30 tl neyse hepsi helal olsun :D






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe