5 Aralık 2013 Perşembe

Hello Kitty Watsons'ta!




Tee kaç zaman önce emailime düşen bu haberi ancak şimdi haverini yapabiliyorum kızlar kusuruma bakmayın..Laptop'm iyice göçtü ve bu ara bel ağrısı çekiyorum yataktan çıkamıyorum,iyi olmuşken blog'a kendimi atayım dedim..


Hello Kitty manyağı,aşığı,delisi olaraktan görünce nasıl sevindim anlatamam fakat Ankara'da olmaması beni fena üzdü!Neyse Allah'tan yakın zamanda kıza bir yolculuğum olacak Antalya'ya Erasta Park'ta kavuşurum bende Hello Kittylerime! ^_^



Cevahir, Optimum, Gebze Center, Ada Mall, Novada, Erasta Park, Piazza Samsun, Forum Bornova, Piazza Maraş, Antares, Axis, Atirus, Forum Mersin, Forum Gaziantep,Piazza Urfa, City's mağazalarında satış yapılmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe