20 Aralık 2013 Cuma

Manic Panic Dye Hair Vampire Red (Renkli Saç Jölesi)









Cingöz bir bakışla ve 9 gün sonra 1 ay olacak fotoğrafımla karşınızdayım!
Benim saç rengi değişikliğimi bilenler bilir bu uğurda ne saçlar yıprattım ben... Bukelamun 1,dilonika 2 yapmadığım renk kalmadı :)E sonunda ne oldu saçlar minnacık kaldı.
Şimdi de öyle bir ürünle karşılaştım ki hem saç rengimi istediğim zaman değiştirip,yıkadığım zaman eski haline dönecek hemde zarar vermeyecek yok canım hadi oradan olur mu öyle şey?!
Ama oluyormuş,oluyormuş canlarım ^^
Tabii nasıl oluyormuş diye soruyorsunuz şimdi dimi?
Duydum,duydum ben taa buralardan :)
Manic
Panic Renkli Saç Jölesi
sayesinde!
Nasıl oliiicek o iş! Anlatiiim hemenciiik.
   Beğendiğiniz saç jölesini almakla başlıyacaksınız öncelikle..
Buradan(click click)
Sonrasında siparişiniz 3gün içerisinde geliiicek ve hooop alıp normal her evde olan jöle gibi bir hışımla saçlarınıza uygulayacaksınız.
Bu inanın oldukça kolay,uygulaması kolay olduğu kadar yıkamasıda bir o kadar kolay..

Fiyatı;27.50 TL
Kargo fiyatı: Türkiye'nin her yerine 5tl.
Bu arada site'de Yılbaşına özel indirimler var.Bir an evvel ışınlanın ve harika yılbaşı paketlerinden faydalanın derim.

Işınlanın(click click)



Lafı daha fazla uzatmadan deneyimim ve tavsiyelerime geçeyim en iyisi...


Manic Panic Renkli Saç Jölesi ;

*Uygulaması oldukça basit,jöle saç yıkandığında akıyor.Rituel saç yıkamanıza aynen devam edebilirsiniz,farklı bir uygulama gerektirmiyor.
*Saç jölesini uygularken plastik bir eldivene bile ihtiyaç duymuyorsunuz bunun sebebi ise kalıcı olmaması.
*Ben ilk kullandığımda 3 gün beklettim yastık kılıfıma bir gram bulaşmadı.
*Açık renkli saçlara uygulandığında anında rengi o rengi alacaktır.
*Koyu renkli saçlar için açık renkli saç jöleleri tercih etmenizde fayda olacaktır.(Bknz. beyaz,altın sarısı,gümüş rengi ) Yok illa kırmızı olsun diyorsanızda 2 kat uygulamanız gerekiyor.
*Saç jölesini uygularken düz dişli bir tarak gerekiyor.
*Bir yerinize bulaşırsa lütfen korkmayın :) Suyla silince hemencik geçiyor ya da ıslak mendil ile.
*Normal bir durum ama söylemeden edemiyeceğim saçınıza boyayı uyguladığınızda jöle olduğundan dolayı sertleşiyor.Hem sürüp hem taradığım yerler çok iyiydi ama bekletip sonra taradığımda çok sertti taranmıyordu.Ben kahküllerime jöleyi sürdükten sonra fön fırçası ile uçlarını kıvırmak için saç kurutma makinasını tuttum,o sırada kuruyor ve içeri doğru oluyor kahküllerim.

Uygulaması;ilk baştada söylediğim gibi çok basit.İstediğiniz bölgeye sürüp eşit oranda dağıtırken bir yandan da tarakla taramanız gerekiyor.Ne kadar süreceksiniz bir an önce sürün ve sürerken bir yandan da tarayın.
Hatta ben parmağımın ucuna alıp tarağın belli bir kısmına sürüp tarayıp parmaklarımla yedirdim.


Manic Panic Dye Hair Vampire Red saç jölesi deneyimimde aklıma başka bir şey gelmiyor.
Ama sormak istediğiniz bir şey varsa elimden geldiğince yardımcı olabilirim.
Bunun için gmail hesabı,adsız yorumlar ve email yoluyla sorularınızı sorabilirsiniz.


Dip Not:Saç rengim Platin. Ve saçlarımı kendim boyuyorum eğer sizde evde boyamak isterseniz bana şuan ki saç renginizi gönderin ve gereken detayları email ya da sağda bulunan platin sarısı saç post'umun altına yorum bırakabilirsiniz.Artık kuaförlere zilyon para dökmeniz kesinlikle gerekmiyor :)


Öpüldünüz cupcakeeeler ^_^

Yakında farklı renklerle karşınızda olacağım,bekleyin :)





http://www.manicpanicturkiye.com/VAMPIRE-RED-matte-deep-red-50-ml,PR-60.html




3 yorum:

  1. aa ne değişikmiş ben en son renkli spreylerde kalmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişik olduğu kadar eğlencelide uygularken resmen keyiften dört köşeydim :)
      Renkli saç spreylerini kullanmadım ama onda tene geçme olayı var uygularken bunda o olay kesinlikle olmuyor.
      Birde manic panic ürünleri gerçekten saça asla zarar vermiyor,bence denemelisin ^^

      Sil
  2. Saçlarımın dipleri kahve dip boyaması yapmadığım için. Ama geri kalan kısmı turuncumsu kahvemsi açık bir renk. Sence Mavi Manic Panic saçımda nasıl durur? Mavi olmasa da bana o tarz bir renk önerir misin?

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe