26 Eylül 2013 Perşembe

Watsons Alışverişim

 


Gönülsüz yapılan aş, ya karın ağrıtır ya baş...
Valla kim dediyse doğru demiş bu ara tembellik hislerim 2 katı artmış derecede sayın seyirciler!
Şu alışveriş fotosundan bile anlayın bu fotoğraflar bir dün birde bugün olmak üzere 2 kere çekildi!
Sebebi ise nasıl bakmamışsam ekran'a bu fotoğrafta flu çaktırmadan onuda söyleyim diğerine bakabilmek için şaşı falan olmanız gerekiyor :D
Neyse bugünde çektim dünde çekerken watsons beauty formulas makyaj temizleyici mendilleri unutmuşum ek olarak onu tekrar çektim idare edin artık^^
Bu arada tembel demişken hastayım ama alışverişimden eksik kalmam alışverişi aslında bu...
Sevgiliciğe ölüyorum geberiyorm dedim :) Hastane dönüşü kızılay watsons'a uğradım^^
Düşünün artık eve giden tek otobüs var ben otobüsten inip yeniden otobüse bindim :D
Neyse gelelim aldıklarıma..




*Beyaz Çikolatalı Maske(sürerken yemezsem iyi)
*Maybeline Ruj(163)
*Flormar Kaş Kalemi
*Max Factor Colour Elixir
*Rimmel apocalips ruj (bununla 6 oldu seri tamamlansın blog'da olacak)
*Törpü
*Kate Moss Rimmel London Ruj
*Maybelline Maskara
*Golden Rose Oje
*Beauty Formulas Makyaj Temizleme Mendili (yağlı ciltler için)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe