recent posts

Bumerang - Yazarkafe

8 Eylül 2013 Pazar

Oriflame Beauty Eyeliner Stylo - Black Green Brown





5 yıldan fazla zaman önce almıştım bu kalemleri.
2 yıldır neredeyse hiç kullanmama rağmen hiç bir sıkıntısı yok.
Kalem şeklinde olması sürümünü çok kolaylaştırıyor.Diğer likitler gibi yamuk yumuk olacak mı silecek miyim derdine düşmüyorsunuz.Dağılma,akma gibi bir problemi yok fakat suya dayanıklı değiller elbette.
İyi ki almışım gerçekten bu zamana kadar kurumamış olmaması zaten ürünün ne kadar kaliteli olduğunu gösteriyor.
Yalnız tek sevmediğim yanı kokusu nedir o abi ya kimyasalla karışmış siyah zeytin kokusu böyle değişik bir kokusu var sürerken illa ki burnumun yakınlarından süzülüp geçiyor.
Neyse kokusu çokta önemli değil,önemli olan kullanışlı ve işe yarar olması.
Kurudukları zaman ilk işim yeniden almak olacak.
Aaa unutmadan sürdükten sonra hızlı kuruyor olmasıda cabası..

Almak isteyenler buyrun;
http://tr.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=12814




2 yorum:

  1. yeşil olan çok hoşuma gitti bu arada blogumda bi çekiliş var bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemelisin kesinlikle:)
      Çekişişe bir şey diyemem ama blogunu ziyaret ederim elbette^^

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.