9 Eylül 2013 Pazartesi

Classics Ruj No:225




Bu ürünü ne akla hizmet aldım bilmiyorum ama şuan çoktan sahibini buldu bile.
Sim yuvası,parlak bitirişli açık vişne cürüğü rengi bu ruj aslında  birkaç kere sürdüm ama neden bilmiyorum sanırım simleri ve parlaklığı beni kendinden soğuttu.
Ondan sonrada hiç sürmedim

2 sene evvel Vişne cürüğü,vişne cürüğü diye yırtınırken bunda karar kırmışımda ne akla hizmetse!
O zaman hiç bir markada mac vb dışında bulamadığımdan bunu almıştım.
Rujun fiyatı 10tl.
Sürümü çok kolay kalıcılığı orta derece.
Buğday tenlilere daha çok yakıştığını itiraf ediyorum :))
Bu rujun yerine güzel bir markadan vişne cürüğü gelecek yakın zamanda inşallah beni bekleyin ^^





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe