6 Eylül 2013 Cuma

Oriflame Visions Eye Bright




Merhabalar,sanırım abartısız 4-5 sene önce almıştım bu kalemleri.Hala duruyorlar...
Göz kalemi kullanan biri değilim ama bir ara deli gibi alıyordum.Göz yapım çok küçük olduğu için kalem vb. ne kullansam minnacık kalıyor bu yüzden dumanlı göz makyajı benim için hayaldir.
Bu ürünü göz pınarlarıma sürmek için almıştım fakat birazcık parlak oldukları için ve genellikle nude,soft bir makyaj yaptığım için pek kullanmıyorum.Ne zaman aklıma gelirse artık o zaman kullanıyorum.
En çok kullandığım zamanlar ise white glam kullandım,zaten fotoğraftanda belli oluyor.
Sedefli,hafif parlak ve kremsi bir yapıda,topaklanma yaşatmıyor çünkü çok hafif bir yapıda sürüyorum..
Yoksa topaklanma yaşamanız mümkündür sonuçta kremsi yapıdalar.
Ağladığınızda akma gibi bir durum yaşanmaz siz silmedikçe elime sürdüğüm gün banyo sonuna kadar suya dayandılar öyle sildim:)
Şuan bu ürün satışta yok ama buna benzer bir ürün var.Onunda yapısı kremsi ve sanırım çok fazla sedef yok bende ki gibi benimkiler böyle yanar dönerli gibi:)
En son fotoğrafta göz pınarı makyajının ne kadar muazzam bir şekilde uygulandığını göreceksiniz.(alıntıdır)

Dip Not: uykulu uykulu eski sitemin adresini fotoğraflara yazmışım.azıcık dalgınımda bu sıralar :)
yoksa disastyle'da benim,dilonika'da benim alıntı falan değil makyaj fotoğrafı dışında ^^
Almak isterseniz;






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe