4 Eylül 2013 Çarşamba

Flormar Matte M01 Beyaz Oje - Moustache Nails




Uzun zamandır beyaz oje sürmüyordum yalan yok..Aslında Mat oje olmasaydı sanırım gene sürmezdim sanırım.
Çünkü beyaz oje sürmek tam bir zulum !
Aman iz yapma aman dikkat et falan bazı şuana kadar Flormar'n kreç beyazını sürsemde aynı sorunla karşılaşıyordum taa ki flormar'ın matte m01 ojesini alana kadar..
Aslında bununda sıkıntıları var ama base ya da kalyon tırnak sertleştirici sürünce çok iyi sürülüyor.
Tırnağımda base olarak bir oje sürmezsem fırça izi kesinlikle çıkıyor..
 Bu mat seride 12 renk var ve fiyatını hatırlayamıyorum..
Neyse sürmüşken birde bıyık yapayım dedim!
Bıyık candır,bıyık kandır..
Önceden sevmiyordum sadece babam'a birde kadir inanır'a yakıştığını düşünüyordum ama öyle değilmiş..
Bıyığın hakkını veren bir çok kişi varmış gördüm gördüm ya siz,bıyık seviyor musunuz?




4 yorum:

  1. Son haline bayıldım!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim ^^
      Kesinlikle denemelisin :)

      Sil
  2. son hali cok guzel olmus şu ara tırnaklarım kısa oldugundan fazla şekil yapamıyorum kıskandımm :))
    sevgiler:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Limon sür tırnaklarına... Hatta ben gratisten limon ve badem yağı almıştım tırnaklarım için..
      Birde kalyon tırnak sertleştirici sürdün mü tamamdır kısa zamanda uzarlar merak etme ^^
      Sende yaparsın:)

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe