19 Eylül 2013 Perşembe

Essence Snow White Sleepy Oje 06 & Essence Black is Black Oje 56




Gene bir şirinler figuru ile karşınızdayıııım.
Aldığımdan beri sadece 2-3 sefer sürmek kısmet olan Essence Snow White koleksiyonun güzeller güzeli buz mavisi ojesini bugün melih gökçeğin su kesintisi sayesinde sürmek istedim!
Susuzluk çok kötü şey anacım..Dışarı bile çıkmıyorum bu yüzden evden.
Makyaj temizliğidi,saçımı gelip yıkamaktı falan diye..
Neyse ilham kaynağı su dedim ve bir anda bu ojeyi buldum gözlerimin önünde!
Sonrada ufacık,tefecik bir nail art çıktı ortaya.
Oje 2 kat sürdüm her zamanki gibi ilk kat sadece tırnak uçlarını gösterdi,ikinci katta mutlu oldum.
Neyse yüzük parmağımda daha öncede bahsettiğim bu oje(click) tırnağımda.
Gri noktaları ise bu oje(click) ile yaptım ve sonrasında Essence'in black is black ojesiyle çerceveledim.
Sonrasında da parlatıcı sürdüm işte bu kadarcık kolay ^^
(Dip Not: Nail Art zırtıkelerim olmadan yapıyorum bunları.)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe