27 Eylül 2013 Cuma

Nail Art:Uç Uç Böceğim Adlı Çalışmam



Bir hafta önce yaparken aşk yaşadığım minnaklarımla karşınızdayım.
Anüüü,yesin onu annişi :)Yavrularım onlar benim. ^_^
Arkidiş gene çoluğa çocuğa bağladım,nasıl olacaksa bu benimse olaylarım :D
''Dip Not:Bu ara hamile hatunlardan hiç bir farkım yok deli gibi herşeye hüzünlenip ağlar oldum,zaten korumacı yaklaşımın sayesinde anasını,babasını,yedisülalesini ağlatıyordum şimdi 7 ceddini :/ ''
Biraz aceleye verdim sanırım 15dakika falan sürdü keşke birazcık özenseymişim diyorum misal su çimenleri alt zemine dümdüz sürüp sonra uğurböcüklerimi yapsaymışım dedirtti :/
Yinede ben çok sevdim ya siz?

Ekipmanlar;
Rapsodi Siyah Oje 355
Flormar Kırmızı Matte Oje M07
Flormar Beyaz Matte Oje M01(tık tık)
Pastel Yeşil Oje 77
Alix Avien Yeşil Oje 217
Gabrini Parlatıcı Oje
Jazz İt up Nail Art ;nisan ayında gratis'ten almıştım onun sadece fırçasını kullandım.






4 yorum:

  1. ne kadar tatlı olmuş elinize sağlık :) bu arada bende bloguma beklerim sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,beğenmene sevindim :)
      Ziyaret ettim blogunu ellerine sağlık çok güzeller ^^

      Sil
  2. içim gitti resmen :) ne kadar güzel olmuş ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aneam deme öyle utanırım ki ben :)
      Teşekkür ederim,beğenmene sevindim..
      Daha güzellerini sende yaparsın emin -_^

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe