7 Eylül 2013 Cumartesi

Pastel Ruj No:123





İddaalı renkler mi,bayılırım!!
Ve her zaman sürmeye hazırım... Kendime yakıştırmadıysam asla olmaz tabi ki..
Ama için ucunda ne zaman iddaalı renkler varsa hep yakıştırmışlardır ve ''ben olsam süremezdim ama sana gerçekten yakıştı''yakıştırıyorsun derler..Kesinlikle bu konuda kendini beğenmişlik yapmıyorum.Sadece dudaklarım birazcık fazla iyiler ve bende onlara yakışan renkleri bulup sürüyorum.
Hıı bir avantajım daha var bembeyaz bir hatun'um :)
Sürdüğümü yakıştırırım ve bu durum çoğu kişinin  gözüne batar^^
Sürme yok yakışmamış demezde!Dolaylı yoldan laf sokarak yapar ne yapacaksaaa
Kim diye soracak olursanız tabi ki;shrek'im,sevgilim :)
Ne zaman böyle kendimden emin olacağım renkler sürsem '' hayır sen bunu sürmüşsünde yakışmış mı bir git aynaya allah aşkına bunu sen kendine yakıştırıyorsan hiç bir şey demiyorum'' der ya inanın yakıştığını bilsem bile o psikolojiyle hemen gidip siliyorum,sayesinde!!İnsanda ne keyif kalıyor ne morel..


Neyse bu ruju sürmeden önce bir kamoyu yoklaması yaptım ama kimse blogunda yazmamış neden acaba diye düşündürdü beni..
Ateş kırmızısı bu ruju watsons'tan almıştım aylar önce..
Kıvamı ve sürümü oldukça iyi,nemlendirici sürmeden kolayca sürebiliyorum.
Fiyatını hatırlamıyorum :/

Bu arada ben ilk önce dudak kenarlarına kalemle çerceve yapıp sonra rujumu sürüyorum.
Böylece hem iddaalı renklerde az hata ve hemde uğraşmadan sürüyorum.
Bu arada Kırmızı Ruj kimlere daha çoooook yakışır derseniz bence beyaz tenli hatunlara yakışır :))
Uuf ne övdüm kendimi bugün napıyım ama siz söyleyin yakışmamış mı?
Rujun hakkını vermemiş miyim siz söyleyin? :(

Vee gitmeden dip not:
Size yakışan  kırmızı ruju seçmenin oldukça basit bir kuralı var! Beğendiğiniz ruju sürün, aynaya bakın ve gülümseyin. Eğer dişleriniz beyaz görünüyorsa doğru tonu bulmuşsunuzdur! ;)


Seviliyorsunuz,iyi ki varsınız...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe