recent posts

Bumerang - Yazarkafe

8 Eylül 2013 Pazar

Manic Panic Cotton Candy Pink Yarı Kalıcı Boya



Ello herkese,ovit sonuuunda bu güzeller güzeliine kaavuştum!
Biraz geç oldu hatta 1 yıl bekledim ama beklediğime değdi sanırım şuan saçlarımdalar ama istediğim tonu elde etmediğim birde sadece belli bir bölümü boyadığım için siz tüm boyamada (inşallah baba faktörü varda) göreceksiniz.Eğer uygun bir zaman bulabilirsemde sizler için video çekeceğim.
Herşeyi detaylıca anlatacağım bir postta yazacağım tabi ki isteyen okur isteyen izler diye ^^
Şuan için ufacık bir bölüm boyasamda 1 saat durmuş olmasına rağmen çok iyi.
Dip not:bu uygulamayı yaparsanız sakın sakın sakın kokusunu sevmediğiniz bir saç kremiyle boyamayın.Şuan bildiğiniz yeni küfürler üretiyorum!Elidor'un sarı saç kremi sen ne kadar iğrenç kokuyorsun ya o nasıl bayıcı bir kokudur allaaaahım öleeecem valla billaaağ :/

Hıı manic panic nedir bilmeyenler içinde bu ürün yarı kalıcı bir boyadır yani saçınızı orielle açtıktan sonra bu boya ile boyadığınız zaman renk 1 ay kalıyor sonra eski renginize yani eğer boyamadan önceki renge dönüyorsunuz benim gibi saçıyla sürekli oynamak isteyen herkes için birebir bir boyadır kendileri.

Bu arada bu ürünü http://www.manicpanicturkiye.com adresinden aldım!
1 gün içinde kargo elimdeydi.
Kargo'da da hiç bir sorun yaşamadım.
Bu arada ürün'e toplam'da kargo ile birlikte 40tl ödedim.


Bu arada Manic Panic Türkiye'nin Kanada yetkilisi Arzu Hanım'ı tanıdığım için çok mutluyum.
Kendisi sözüm meclisten dışarı şuan'a kadar tanıdığım en duyarlı,düşünceli,ilgili ve kanada'da yaşamasına rağmen Türkçe'yi fazlasıyla iyi kullanıyor.Yazdığı her kelimeyi o kadar güzel kullanıyor ki inanın lugatına hasta oldum:) Arzu Hanımla konuşmaktan çok keyif alıyorum gerçekten.
İlgisinden,alakasından dolayı kendisine bir kez daha teşekkür etmek istiyorum..
Kendisini iyi ki tanışımışım..

Öpüldünüz ballüşlerim^^

4 yorum:

  1. bu boyayı kremle kullanmamalısın :) rengini bozuyor kesinlikle. ayrıca saçların kumral bile olsa mutlaka renk daha koyu renk tutuyor. ben saçımın bir tutamının rengini açtırıp öyle sürmüştüm uyuyakalmısım. 5 saat bekledi zaten asla yakmayan bir boya. bu sebeple hiç zarar görmedi saçım. pamuk şekerlerin rengindeydi yıkadıgımda :). 1 ay dayandı renk sonra açıldı yavas yavas. ama bir tutamda kullanırsan çooooooook uzun süre gidiyor bu boyalar. bende yeşili de var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pastel tonlarda istediğimden dolayı saç kremiyle karıştırmıştım..Yani kremle karıştırma olayı eğer aldığın boyanın daha açık tonlarını istersen oluyor ayrıca ben tarama işleminide yapmadım beklemedimde bütün sıkıntı ondan :)
      Birde 1 saatcik bekleyince doğal olarak tutmadı tabi ki:)
      Yoksa ben çok araştırdım yabancı bloggerları falan filan.
      Kesinlikle zarardan ziyade saçıcıdan 2 ay önce yanan saçlarıma iyi bile geldi diyebilirim.
      2 defa boyanmış yerlerin saç uç kısmı şuan çok iyi durumdalar.

      Sil
    2. saç açıcı inanılmaz yıpratıyor :( bir daha dipten açtırmayacağım o sebeple. ama boya cidden iyi seçim :o renk güzel tutarsa şeker gibi oluyor saçlar. bir de ben yeniyim. bir sürü yorum yaptım sayfalara ama yaptıgım yorumları nasıl göreceğimi bilmiyorum :( kendi yaptıgımız yorumları görebiliyor muyuz?

      Sil
    3. kişisel tercih tabi ki :) ben ne kadar yıprandığını bilsemde vazgeçemiyorum platin renginden.
      Ayrıcapostlara yaptığınız yorumlar onaylandığında postlarda yorumlarınızı görebilirsiniz.

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.