3 Eylül 2012 Pazartesi

Temmuz Ojelerim




Yine çooook gecikmiş bir post gene ben karşınızdayım.
Öncelikle oje bağımlısı olduğumun farkındayım :(
Hiç birşey almak istemiyor ama oje almak istiyorum.
China Glaze ojelerimin 2si çok yeniydi.Biride Haziranda almıştım hatta fark ettiyseniz baya bir sürmüşüm :)
China Glaze Ghoulish Glow Haziran ayında almıştım.Öve öve gerçekten bitiremediğim bir ojem o.
Günlerce ojemi çıkarmadığımı bilirim.Ghoulish Glow ojenin maharetlerini bilemeyenler için söylüyorum.
O melek gece karanlıkta parlıyor.
Rapsodi ojelerimi bilmeyeniniz yoktur zaten market alışverişlerimin vazgeçilmez yancı alışverişidir kendisi gerçi bir kaç rengini başka bir yerden aldım o aldığım yerde yoktu.
Rimmel ojem ise kusursuz vazgeçilmez aman tanrım nasıl buram buram koyuyor o bebeğiiim.
Pastel ojelerimide çoook seviyorum.Hele o sol baştan olanı.Gerçi diğeride çok iyi ama uzun zamandır o rengi arayınca pek değer veriyorum.
Alix avien ojeyi görünce nasıl kaptığımı görmenizi isterdim :) 4er 5er tane alıcaktım nerdeysede dur bir saçmalama dilancım diye kendimi frenledim.
Cecile oje ise ilk cecile ojem o rengide çooooook seviyorum!
Uzatmayım ben bütün ojeleri çok seviyorum.
Hemde böyle birinci katta kendi o güzelim rengini veren ojeleri ayrı seviyorum.


Bu arada woo diye bir oje varmış ben onun güzel renklerini Ankara'da bulamıyorum.
Bilindik markaları bulmak çok kolay ama bunları bulamıyorum lütfen yardım edin.Bilen duyan varsa bana bir ulaşırsanız peeeek sevinirim.
Öpüldünüz Ballüşler..







5 yorum:

  1. hepsinin rengi çok güzel ama Ghoulish Glow bi ayrı! :) woo ben de hiç bir yerde rastlayamıyorum canım malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım aynen öyle o ojeme aşığım resmen..
      Tüü :/ nasıl güzel renkleri var o oje markasının yahu..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :)) Daha güzelleri senin olsun..

      Sil
  3. Thank you,I'm glad you liked choices:)

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe