1 Eylül 2012 Cumartesi

Hello Kitty Cep Mendil



Vaaow dediğinizi buradan duyuyorum merak etmeyin :))
İnanın ben bunları gördüğümde nasıl heyecanlandığımı size anlatamam!Abim Migros'da Müdür olduğundan dolayı bir çok şeyi önceden duymanın mutluluğunu yaşıyorum.İşte gördüğünüz bu ganimetlerden o haber verdi raflara düşmeden siparişimide verdim.
Gerçi fiyatı birazcık  uçuk olduğundan abiyi almaya ikna edemedim bende Sanal Marketle sipariş verdim.
 Ve kavuştum bebeklerime!
Ürün 4.50tl gerçi bu sanal market sipariş fiyatı.
Aslında açmıyacaktım bu ganimentleri ama diğer paketleri almadan kendimi tutamadım ve açıp kullandım.
Peçetenin desenide son fotoğrafta görceksiniz.Sizcede güzel değil mi?
Bence kusursuz zaten Hello Kitty manyağı biri bunlara bayılmazda ne yapar.
Erkek arkadaşım'n yanında resmen aşk yaşadım peçetelerle Dilan saçmalama lütfen abartıyorsun dediğinde hizaya geldim.Napıyım anacım çocuk dilan'a her zaman dur,sus diyemiyoruz.
Blog işaretim'e dikkat etmeyen var mı bilmiyorumda onada bir bakın isterseniz.Hello Kitty'mn kurdelası var.
Bu arada mendil çok güzel kokuyor..
Kullanmak istemeye istemeye çantamdan eksik etmiyorum.
Peçeteyi kullandığımda etraftaki bakışlar çok hoş hepinizin görmesini isterdim.Elimde bomba var gibi bakıyorlar herkes alışmış tabii bembeyaz mendil'e.
Neyse tek cep mendil değil.
Havlu,tuvalet ve peçetede var..
Bütün Migroslarda bulabilirsiniz.




2 yorum:

  1. Yerimm, nasıl sevimli mendil bu böyle ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim kuzucuk.
      Düşün artık Burnumu silmeye kıyamıyorum ^^

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe