13 Eylül 2012 Perşembe

Taytlarım




Tayt dediler mi akan sular durur bende görsellerden de göreceğiniz gibi.
Gerçi burda 3-4 tane eksiğim var.
Taytlarla aramdaki husümet çok başka...Bayılıyorum nerede görsem dayanamıyorum alıyorum..
Öncelikle bu seneye kadar tonla tayt eskittim :)






Geçen sene koton'dan aldığım tayt'ı hala kullanıyor olmam çok düşündürüyor beni sürekli giydiğim halde çok şükür fazla birşeyi yok gerçi biraz basen kısımlarında çimenlere oturduktan sonra biraz yıpranma oldu ama olsun çok seviyorum o taytımı hem iç göstermiyor hemde çorap gibi sarıyor.
Neyse gelelim burada ki taytlarıma:) Fermuarlı olan ilk taytım giydiğimde çok rahatsız olsamda onu giymekten alı koyamıyorum kendimi ama koton taytım yoksa nadir olarak onu giyerim.
Diğer siyah taytım ise almanya'dan geldi daha hiç kullanmadım 2 beden büyük daralması lazım.Leopar parlak desenler var.Leopar aşkı bambaşka bu arada :))
Neyse gelelim bu yaz aldığım çicek desenli taytlarıma.Aşklarım benim onlara birşey olacak diye çok korkuyorum.Düşünün artık birine birşey olur diye yedeğinide aldım daha hiç giymedim.Desenli taytlarımın 3'ünüde bu sezon Lcw'den aldık.2 modelinede bayılıyorum.Birde tam ucuzladığı döneme geldi :) 15liraya aldık tekini.
Diğer büyük leopar desenli tayt'm ise yoldaki tezgahtan alınmış fakat elastik değil iç göstermiyor ve bedeni sarıyor.Normalde tezgahtan alınanların çoğu lastik gibi kayarda bunda hiç öyle bir his yok.%80 pamuk diyebilirim.
Gelelim Penti taytlarıma 2hafta önce görmüştüm sanırım Armada'da gezerken deneyecektim fakat kapıda beni bekleyen birisi olduğu için çok bekletmek istemedim :)
Neyse biliyorsunuz benim aklıma giren odama girmeden rahat edemeğim için hemen penti online alışverişten kaptım bu güzellikleri.
29.90tl olan bu güzellikler şuan 8.97tl şaka gibi dimi bende bir taneyle yetinecek göz var mı? :)
2siyah,1pudra pembe,1limon sarısı,1beyaz,1mint yeşili ve 1'de mavi kot görünümlü taytı aldım.
Ben çok memmunum fakat kalıplar çok dar bilginize hele ayak bileği kısmı uww anlatamam önce deneyin sonra alın normal'de M ve L giyen ben gerçi M tayt giyince kısa geliyor ama genellikle L giyiyorum neyse işte L giymeme rağmen XL oldu online satış'ta bazı renklerde L yoktu bende XL almıştım keşke hepsini XL alsaymışım diyorum neyse ümidim var zayıflayacağım ayak bileğimde değişiklik olur mu bilemiyorum ama işte şimdilik değiştirmeyi düşünmüyorum.
Neyse alıcaksanız renkleri ve kalitesi çok güzel kısın bile giyebilirsiniz bu yavruşları kaçırmayın bu fiyata pazar'da bile yok.
Bu arada arkadaşlarıma her zaman söylerim.
Ben çocukluğumdan beri tayt giyiyorum oooğlum diye bunu hem onlara hemde size göstermek istedim.
Ciddi anlamda çocukluğumda da çok tayt'm vardı:)
Tırnaklarıma ve kahkülüme'de dikkat ederseniz hani :p
Kahkül son dönemlerde trend oldu biliyorsunuz ben çocukluğumdan beri kullanıyorum.(Annem sağolsun)
Tayt seviyorum birde üzerindeki tuniğim.Şimdilerde hiç bir şey değişmedi.
Tunik ve tayt vazgeçilmez 2lidir benim için.
Kırmızı ojelerimse kıyafetime uyumlu :p
Sağdaki şebelekte kuzenim Hazal gözler hep sulu sulu biraz ağlak bir çocukluk dönemi geçirdi de kendisi :)
Uvw bir görse bunları yazdığımı öldürür beni sanırım.
Bu arada 6 yaşıma kadar o saç rengim öyleydi sonradan sonraya ne olduysa kumral oldu :)
Herşeyim çok ilginç ve garip tek bu değil ki..

Neyse kuzucuklar Öpüldünüz ummmah ^_____^









6 yorum:

  1. hepsi harika bende taytlara bayılan bir insanım
    öncelikle aşırı rahatlar :)
    pentideki indirimden bende yararlandım ama ne yazık ki beden bulamadım ya offfff :(
    sadece açık kot maviyi alabildim(hatta son postumda onu giydim :p ) o da sonuncusuydu,mint yeşilinde aklım kaldı
    hepsini güle güle kullan canım ^^
    sevgiler
    http://youshoulddancewithme.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim.Daha güzelleri senin olsun :)
      Online alışverişten faydalanıp aldım bende yoksa mağazalarda bedenleri yoktu :/
      Keşke mint yeşilinide alabilseymişsin.
      Teşekkür ederim tatlım ^_____^
      Postunuda bakıyorum hemencik^^

      Sil
  2. tayt kadar rahat bişey daha yok ama malesef bir süre sonra o rahatlıkla kilolar geliyor geliyor sonra bi bakmışın jean pantolonlar olmuyor :D güle güle kullan pek şekerlermiş ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıralı giymek lazım o vakit gerçi benim eski pantolonlarım bana eşorfman gibi olsalarda arada giymek gerekiyor :)
      Teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun :))

      Sil
  3. Tayt candır ya. Seninkinler de bir harika .Güle güle kullan canım. :)Bu arada bloğun çok şeker bayıldım takipteyimmm :)

    http://ozge2312.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle öyle candır.
      Teşekkür ederim beğenmene sevindim,daha güzelleri senin olsun.
      Blogumu beğenmenede sevindim tekrar tekrar teşekkürler.

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe