1 Eylül 2012 Cumartesi

Schwarzkopf Kolay Kırılan Saçlar Şampuan + Cansız ve Mat Saçlar için Sıvı Saç Kremi





Herkeseee Merhabalar!
Öncelikle size bir süprizim var :) Laptop'ma kavuştum bundan sonra hergün online olacağım.
Benden bıkana kadar hep yanımda olun..
Aslında daha önceden halledilmesi gerekiyordu fakat evde bir laptop ve bir masaüstü olunca kimse önemsemedi.Sonra masaüstü bozuldu.Birde laptop için evde tartışmalar çıkınca Anneciğim gene olaya elini atarak hemen klavyemi ve şarj aletimi yaptırdı..Bu arada şarj aletinden kıvılcımlar çıkması sonucu ev yanıcaktı.Allah korudu sanırım:/ Birde her evde yüksek voltaj koruması için ''Voltaj regülatörü'' bulundurmak gerekiyor.Biz bu evimize taşındığımızda bağlatmıştık.Yüksek voltaj olduğunda sigorta kendini devre dışı bırakıyor.Lütfen sizde alın çok pahalı birşey değil.Can sağlığımız söz konusu ikende zaten paranın bir değeri kalmıyor.Öyle garipki şu sıra bir çok evde yüksek voltaj sorunu yaşanıyor.Aman diyim sizde bu konuda önleminizi bir an evvel alın..

Bu arada platin saçlar postunda yorum konusunda kızgındım.Post'u yorumlara kapatmıştım yeniden açıyorum bilginize..

Neyse gelelim asıl konumuza gene 4 ay önce çektiğim fotoğraflar bloguma ekleniyor.





Bu şampuanı ve saç kremini elidor şampuan kullandığımda ellerimde döküntü gibi bir sorun yarantınca almıştım.Ama iyikide almışım diyorum.Öncelikle kokusundan bahsetmek istiyorum.Saçlarınızı şampuanladığınız dakika'da ki koku burnumdan uzun zaman gitmiyor diyebilirim.Zaten bir kaç günde saçınıza parfüm sıkmazsanız kokuyu alabiliyorsunuz.Gelelim şampuan'ımın faydalarına :) saçlarım biliyorsunuz platin renginde ve her ay dip boyamadan sonra saçlarımı streçle sarınca uçlarda yanma olayı oluyor.Fakat 2-3 şampuanlamadan sonra etkisini gösteriyor..Kırıklar,saç yıpranması eskisinden en aza iniyor.Saçlarıma öncelikle bu şampuan ve morfose saç serumu  ile kendine getirdim diyebilirim.




Şimdide gelelim sıvı saç kremine valla ben pek memmun kalmadım.Tabii ki bu ürünlerin faydaları kişiden kişiye göre değişiyor biliyorsunuz.Bende işe yaramamış olmaması sizde de yaramıycak anlamına gelmiyor.Saçlarım yıpranmış olmasına rağmen yumuşacık yapıyor fakat durulanmayan sıvı saç kremi,morfose saç serumu gelince pabucu dama atıldı bile.Bu arada kullandığım herşeyi son damlasına kadar kullanıp öyle görüşlerimi sizlere bildiriyorum.Bunuda içiniz rahat olsun diye söylüyorum.Eğer saçınız için bir bakım ürünü arıyorsanız kesinlikle onu morfose'dan yana kullanın inanın pişman olmayacaksınız.Gliss sıvı saç kreminide sonuna kadar kullandım ama o zaman kullanacağım başka bir ürün olmadığındandı.


Gelelim Keratin'in açıklamasına nedir ne işe yarar olayına;

Keratin:Vücutta bulunan saç ve tırnaklarınıza bir arada tutulmasını sağlayan doğal maddedir.

Keratin ne işe yarar?
Keratin saçtaki kopmaları önleyerek derinlemesine besler ve canlılık kazandırır.

Keratin bir protein çeşitidir.Polipeptit adı verilen bir zincirden oluşur.Bu polipeptit zinciri ile sülfür köprüsü birbirine bağlanmaktadır. Sülfür köprüleri sülfür atomlarının bulunduğu aminoasitlerin içinde yer almaktadır.
Bu anlatılanlara biyolojik olayı örnekleyecek olursak; saçlarımız birbirlerine sülfür köprüleriyle bağlı olan keratin molekülleridir. Saçlarımızda ki değişiklik ile saçlarımızda ki sülfür bağları kırılmaktadır.
Mesela birçok insanın yaptığı saçların dalgalandırılması bu gözle görülmeyen moleküllerin değişikliğe uğraması anlamına gelmektedir. Saçlarımız esnektir.
 Bunun sebebi de keratini meydana getiren hidrojen bağlarıdır. Hidrojen bağları esnektir. Bundan dolayı saçlar hareket eder,şekil alır ve kolay bir şekilde kopmaz.Bir an için saçlarımızdaki keratin molekülünün hidrojen bağlarıyla bağlanmadığını düşünelim.Saçlarımız çok sert bir vaziyet alırdı.Şekil alması çok zor olurdu.Kafamızda sert ve ağır bir cisim taşıyor olurduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe