11 Eylül 2012 Salı

Rapsodi Oje 326



Yalan yok gene 2 ay önceki ojelerimi sizinle paylaşıyorum :)

Bu ojeyi gene öyle gelişi güzel aldım.Biliyorsunuz rapsodi ojeleri cola alımlarımda mahalle bakkal'ının bakkal işin şakası tekelcinin yanında kozmetik ürünler şatan bir yer var oradan alıyorum hep.
Aslında oje havuzlarından oje alan bir insan değilim ama kendime hakim olamıyorum.
Bu arada ojeyi çekerken arka planda perdem'de gözükmüş.Aslında normalde arka plan kullanmam ama perdemi çok seviyorum yaptırdığım zamandan beri sizinle paylaşmak istiyorum ama işteee ah bu tembellik :))
Siyah tül perdem'in altında pembe perde var:)Hatta 2 fotoğraf altta kenarda gözükmüş.
Eee krem rengi perde ne ozaman diyecek olursanızda...Güneş doğunca direk bizim eve doğuyor o derece dostlar :) Annem'de o perde orada olmak zorunda diye yaptırmıştı..Rustik üzerinde takılı yarım perde:)
Aslında ben çevrem tarafından perdeler konusunda hep bir imrenen kız oldum.
Evimize gelen arkadaş,eş,dost ''dilancım gene zevkini ortaya koymuşsun'' derler.
Çok düşünmedim aslında hiç bir zaman aklıma bir anda geliyor ve karar verip siparişimi veriyorum.
Bu perdelerin upuzun bir hikayesi var şimdi anlatmayacağım tabii ki ama koskoca adamlara rest çektim getirmiyeceksiniz o perdeleri diye :D 2-3 ay kadar beklettilerde ayıptır söylemesi.
Annem benim evde olmadığım bir hafta sonu taaa taa diye getirmiş.
Yalan yok deliyimdir ben bir an aklımdan kornişi yere indirmek geçmedi değil :D











Bu arada unutmadan sizinle bir site paylaşacağım.
Popüler Online Alışveriş Siteleri,İndirim Kuponları,bütün markaların yeni sezon ürünleri, koleksiyonları en avantajlı alışveriş fırsatlarını ve kampanyalarını http://www.indirimlr.com/ adresi üzerinden öğrenebilirsiniz.
Ben online alışveriş sitelerinden haberdarım diyenin dilini ıssırtıcak derecede iyi bir site.
Ayrıca her türlü indirim ve kampanyalardan haberdar olmak isteyenler facebook ve twitter sayfalarından da bilgi alabilir,takipleyebilirsiniz.

http://www.indirimlr.com


Twitter hesabı: https://twitter.com/#!/Indirimlr
Facebook hesabı: http://www.facebook.com/Indirimlr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe