11 Eylül 2012 Salı

OKSİDAN Krem Çeşitleri Ve Volüm Değerleri

Evdeki saç boyamalarınızda boyalarınızı alıyor ve kutudaki rengi tutturamıyormusunuz?
İşte altın kelimeler bu postta.
Öncelikle kutulu boyaları almaktan vazgeçin.
Tam bilemiyorum ama tahminimce tek tüpteki satın alınan boyaların gramları daha fazla.Ben hep öyle gördüm birde ben hiç bir zaman aldım kutudaki rengin aynısı oldu diyeni görmedim.Şahsen yıllar önce papatya sarısı almıştım.Kendi zemin rengim açık olmasına rağmen farklı bir renk olmuştu o rengin tanımını bile yapamıyorum düşünün artık.Ayrıca etrafınızda kuaför malzemeleri satan toptancılar varsa litrelik oksidan'ı alın yıllarca kullanın...Mesela ben artık kiloluk  açıcı aldım dileyenede kargoyla yollayacağım şimdiden duyrulur..
neyse bundan sonraki evdeki boyamalarınızda yardımcı olacağını düşündüğüm güzel bilgilere gelelim...








10'luk Oksidan Krem
 Halk rasında Cila diye bilinen Vimleks Uygulamalarında Kullanılır. %3 oksidan olarakta bilinir.
Daha koyu/pastel tonlara boyamak için %3 10 vol oksidan krem



20'lik Oksidan Krem
 Beyaz Kapatma ve 1 Tona kadar açar ve Koyulaştırma saç boyalarında kullanılır. %6 oksidan olarakta bilinir.
Normal boyamada %6 20 vol oksidan krem




30'luk Oksidan Krem
2 ve 3 tona kadar açılması gereken saç boyaları ile kullanılır. %9 oksidan olarakta bilinir.




40'lık Oksidan Krem 
4 Tona kadar saç açma özelliği olan 900 serisi ve 12/00 serileri ile kullanılır. %12 oksidan olarakta bilinir






Veee Asıl renkten daha açık tona boyamada; 
1 ton açık ise %6 20 vol ,
1-2 derece ise %9 30 vol ,
2-3 derece ise %9 30 vol ,
3-4 derece ise %12 40 vol
oksidan krem kullanılmalıdır.



%3 - 10 vol kullanımında 30 dakikaya kadar,
%6 - 20 vol kullanımında 30-45 dakika,
%9 - 30 vol kullanımında 30-45 dakika,
%12 - 40 vol kullanımında 30-45 dakika beklenmelidir.

18 yorum:

  1. oksidan kremler ile siyaha boyanmış olan saç rengimi nasıl açabilirim acaba? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Kuaföre tonlarca para bayılmak istemiyorum ve oksidan kremlerin saça daha az hasar verdiğini duymuştum. Ne kadar doğru bilemiyorum tabi. :) Geri dönerseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. boyalı siyah saçları 3-4 adımda açabilirsiniz, 30 vol,oksidanla mavi toz kullanacaksınız, bir hafta dinlemeden sonra diğer adıma geçeceksiniz,böylece 3-4 adımda açılacaktır,sonra istediğiniz renk boyayla boyaya bilrsiniz,

    YanıtlaSil
  3. siyah saçı 3-4 defada açabilirsiniz, 30 vol oksidantla mavi toz kullanın, bir hafta sonra tekrarlayın bundan sonra istediğiniz renkte boyaya bilirsiniz

    YanıtlaSil
  4. boyalı siyah saçları 3-4 adımda açabilirsiniz, 30 vol,oksidanla mavi toz kullanacaksınız, bir hafta dinlemeden sonra diğer adıma geçeceksiniz,böylece 3-4 adımda açılacaktır,sonra istediğiniz renk boyayla boyaya bilrsiniz,

    YanıtlaSil
  5. benim saçımda kına var ve renginin açılmasını istiyorum sizce ne yapabilirim hangı açıcı kullanmam uygun olur? kına aktarda satılan yeşil kına yapalı 6 ay olmuştur

    YanıtlaSil
  6. Oksidan yüksek tutulduğunda mı saç turunculaşıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır bununla alakası yok genelde siyah saçta ve boyalı saçlar açılırken turunculaşıyor..

      Sil
  7. Merhaba benim bi sorum olacak
    Lorealin kopuk boyasini aldim acik bal kahve sacim ise sicak kahve tonlarinda. Boyayi alirken benim saximi acmaz dediler kutunun ocindeki oksidan yerine % 9luk oksidan mi alsam diye dusundum daha acik bi renk elde etmek icin. Kutudan cikan oksidanlar %6 mi oluyo acaba onuda bilmiuorum bana yardimci olabilirmisinz acaba

    YanıtlaSil
  8. Loreal köpuk boya acik bal kahve rengini aldim sacim ise sicak kahve tonlarinda boyayi alirken aldigim bouanin sacimi acmayacagini soylediler bende %9luk oksidan mi kullanarak mi boyasam diye dusunuyorum kutudan cikan oksidanin derecesini bilmiyorum muhtemelen %6dir diye dusunuyorum sizcd ne yapmaliyim?

    YanıtlaSil
  9. nereden alabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu oksidanları litre olarak 1 ve 5 olarak satılır genelde ben ankara 5 litresini 10 tl alıyorum tüm kuaförler gibi toptan şatış yapan kuaför toptancılardan ancak bu fiyata alabilirsiniz Şehir merkezinizdeki kuaför toptancılarında bulabilirsiniz her çeşit marketlerde bulunmayan markaların tüp boyaları da mevcut ve hesaplıdır :))

      Sil
    2. Merhabalar,kuaför malzemeleri satan her yerden temin edebilirsiniz.
      Google'da aratıp uygun fiyatlı olan siteler var onları tercih edin derim.
      Eğer Ank'da iseniz İlkiz sokakta,İstanbulda iseniz Eminönü tahtakalede bulabilirsiniz.

      Sil
  10. Merhaba ben zeynep sizinle face book uzerinden iletisim kuarabilirmiyim su anki sac fotomu gonderip detayli bilgi almak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar,üzgünüm facebook hesabımı uzun zaman önce kapattım ama bana sağ kolonda bulunan iletişim ve dilonika@gmail.com'dan ulaşabilirsiniz.

      Sil
  11. Peki matrix ile boyuyacaksak da igora morfose gibi baska markalarin oksidan kremleri uygulanabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,evet Matrix boya silici ile herhangi bir marka oksidan krem ile uygulayabilirsiniz.
      Markanın önemi var elbet ama bulamazsanız şartlandırmayın kendinizi,çok bilinmedik bir oksidan kremide olmasın bence.
      Loreal'n tek satılan oksidan kreminide kullanabilirsiniz.
      Ben bu uygulamayı hem litrelik daha kullanışlı diye yazdım hemde numaraları öğrenin diye.
      Kolay gelsin ^_____^

      Sil
  12. Merhaba. Cila için 25 ml boyaya ne kadar oksidan kullanmalıyım ?

    YanıtlaSil
  13. Merhaba artego 25 ml boya için ne kadar oksidan kullanmalıyım

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe