20 Eylül 2012 Perşembe

Idealia – Kullanıcı Deneyimi

Kullanıcıların görüşleri benim için çok değerli. Zaman zaman farklı kozmetik ürünleri ile ilgili deneyimleri, en iyi ürünü bulmak adına sizlerle paylaşıyorum. Bakın bir okuyucu yaşadığı Idealia deneyimini nasıl paylaşmış;

Mevsim geçişleri, yoğun iş yaşamı ve yaşanmışlıkların en güzel hediyesi(!) olan yüzümdeki kırışıklık ve düzensiz cilt rengi…  Yazın bronzlaşan tenimin altında o kadar göze çarpmaz; yaz bitiminde tenimin açılmasıyla beraber tekrar gün ışığına çıkar ve kendimi kötü hissetmeme sebep olurlar. Bu dönemlerde özel bir arayışa girip; cildimi genel olarak toparlayabilecek piyasadaki bakım kremlerini özenle tarayıp, sonunda aradığımı bulduğumu zannedip, sevinip bir aylık kullanım sonucunda uğradığım hüsrandan söz etmeye bile gerek yok. İdeal cildin hayal olduğunu düşünürken; Idealia ile karşılaştım. Kullanımım sonucunda şunu rahatlıkla söyleyebilirim: kırışıklık görünümünde gözle görülür bir azalma ve genel olarak pürüsüz, renk tonu düzenli, ışıltılı bir cilde kavuştum. Artık cildime gereken değeri verdiğimi hissedip, güne daha dinç başlıyorum. Idealia kreminin yapısında bulunan Kombucha adlı aktif maddenin içeriğinde doğal olarak vitamin, polifenol ve AHA, cilt kalitemi iyileştiren en iyi dostumlar oldu. Gelsin sonbahar, yaprak ve soğuklar... benim cildimin artık yeni nesil bir bakım kremi var!









Vichy’nin Facebook ve Twitter hesaplarını takip edenler; Idealia ürünü ile tanışma fırsatı yakalayabilir, #idealiabenimkremim hashtag’i ile Twitter üzerinden konuşmaya dahil olabilirler.

https://www.facebook.com/VichyTurkiye
https://twitter.com/VichyTurkiye

Bir bumads advertorial içeriğidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe