recent posts

Bumerang - Yazarkafe

12 Eylül 2012 Çarşamba

Lady's Secret Oje Kurutucusu



Merhaba Muffinlerim
Yine 2 ay önce aldığım neredeyse bitireceğim bir ürünü tanıtacağım sizlere.
Ben adını bile duymamıştım inanınki.
Sanıyorum sizlerde öyle.

Adını duymasamda formül'ü takdire şayan!
Ben 2 ya da 3 oje kurutucusunu denedim.Rapid dry ve flormar yağlı yağlı olmasından hiç hoşlanmadım.
Zaten öyle çokta iyi kurutma özelliği yok.
Bu ürünü kullandığımda diğerlerinin fasa fiso olduğunu anladım.
Oje kurutucuyu sıktığımda bunaltıcı bir kokusu yok.Tırnaklarınıza sıktığınızda ilk an bir serinlik hissedip,oje matlaştırıcı sürmüş gibi oluyorsunuz.Fakat o matlık zamanla eski haline dönüyor.
Ayrıca ben bir kaç kere bir yerlere çarptım fakat flormarda olduğu gibi çizgiler desenler olmuyor.
Ben inanın çok memmun kaldım.Boş yere diğerlerine o kadar para verdim.
Bundan sonra kutu kutu alacağım.
Bu arada bu üründe kuaförlerin kullandığı ürünlerden bir tanesi :)
Farkındayım bu ara böyle şeylere merak sardım. ^____^
İnternet üzerinden siparişle alabilirsiniz.Ayrıca kuaförlerede bir sorun derim eğer denemek isterseniz.

Bu arada ilgilenirseniz şuan   https://www.kominjo.com/index.php/website/product/2531 bu sitede %25 indirimde 4.31tl fiyatından satılmakta...




Bu arada kızlar Golden Lady marka oje bulamıyorum Ankara'da cidden bulamıyorum şaka değil belki benim gidip görmediğim yerlerde satılıyor ama bulamıyorum işte..
Golden Lady'nin destek bölümüne bu durumu ilettim fakat o kadar yoğunlarki demekki email'ime geri dönüş zahmetinde bile bulunmadılar!Ben sadece nereden alırım diye öğrenmeye çalışırken.
Onlardan hayır yok bari siz biliyorsanız söyleyin.
Şaka değil 4-5 seneden fazla zaman önce aldığım ojeler şuan duruyor yakında manikur'den sonra sizinlede paylaşacağım.
Email yoluyla ya da buradan yorum atarsanız çok sevinirim gerçekten ama ben kesinlikle internetten satışla alınmasını istemiyorum.
Kozmetik ürünlerinde özelliklede oje olan ürünlerimi kendim almam lazım :(
O yüzden size şimdi büyük bir görev düşüyor.
Hep ben size yardım ediyorum bu seferde siz bana yardım edin :/
Ojelerini bulamadığım gibi birde kokulu oje çıkartmışlar teeallam ya!



4 yorum:

  1. mrb eski yazılarına bakınırken çağrına kayıtsız kalamadım :) gerçi haberin olabilir büyük bi ihtimal ama golden lady kendi sitesinde mağazalarını açıkladı sonunda hangi şehirde nerde var tek tek adres ve tel no ları mevcut ben de senin gibi bulamıorum zaten ben küçük bi yerde yaşıorum :) hafta sonu izmire gidebilirim orda bakıcam bikaç adres var elimde :D çok vahim yaa :) bu arada senin tavsiyen üzerine bu oje kurutucudan aldım kullanınca umarım severim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba öncelikle düşünceli davranışın için inan çoook teşekkür ederim^^
      Ben koskoca Ankara'da bulamadım:) Aslında ben sitesine baktım ama sitede çok yakında yazıyor.
      Zaten tıklıyorum falan çıkmıyorda meret ilgilenmiyorlar galiba bir sorun var sitede:/
      Gerçi arkadaşım bir yer söyledide bana bakalım orada hala varsa oradan alacağım yoksa almayacağım.
      Sağolsunlar email atıyorum yer bilgisi verin falan filan diye aman neysee.. Almam olur biter artık napalım.
      Ayrıca beğeneceğine eminim..3-4 tane bu ürünün diğer markalarını kullandım içlerinden en iyisi bu bence..
      Sende denedikten sonra deneyimini paylaşırsan çok sevinirim^^

      Sil
  2. tekrardan mrb :) rica ederm ben sadece yardımcı olmak istedim zaten onu da eksik yazmışım :)
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.433527370017944.87857.133642536673097&type=3
    sanırım bu link işine daha çok yarar <3 ben kendi sitesinde gördüm diye hatırlıyodum ama facebook sayfasında açıklamış bayilerini.bu arada zorla aldırıcam sana golden lady oje bi an kendimi öyle hissettim allahım bu kız da ne ısrar ediyo deme :D çok seviyorum oje postlarını napim :)yardımcı olabildiysem ne mutlu bana...ya bide şu kurutucuyu bi kullanamayım hemmen yorum yazıcam düşüncelerimi buraya.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) gerçekten çok yardımcı oldun teşekkür ederim ben facebook'ta yayınlandığından haberim bile yok hemen kaydettim o listeyide^^
      yok yok zorla olur mu? uzun zamandır kavuşmak istediğim ojelere yardımcı oldun tekrar tekrar teşekkür ederim.
      Tırnaklarımı bir uzatıyım bu ara bir sorun var kırılıyorlar sürekli bloguma yeniden beklerim o zaman..
      Peki bekliyorum..Sevgilerimle ^____^

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.