14 Nisan 2012 Cumartesi

Pull And Bear 2012 Şeffaf Çanta Koleksiyonu




Şeffaf çanta trendini takip eden muffinler bilir geçen sene Furla şeffaf çantalar aman yerim,taparım,bu nasıl birşey diye kendimizi yiyip bitirdik.Bazı şanslı dostlar Furla şeffaf çantaları çooooktan dolaplarında yer aldı bile.Biz şanssızlar ise uzaktan uzağa izledik furla şeffaf çantaları.Bu arada ulaşılmaz louboutin ayakkabıları anlatıyor gibi hissettim kendimi.Ne abartıyorsun disa alt tarafı şeffaf bir çanta derseniz çoook haklısınız tabii :)
Ama ben böyle farklı şeylerin hastası olduğum için hep bir içimde ukte olmuştu furla çantalar... taa kii pull and bear'cim bize bir güzellik yapana kadar :)
Gördüğüm ilk dakika neon sarı ve pembeye vuruldummmmmmm.
Fiyat'ıda öyle Furlamız gibi uçuk faiş bir fiyat değil ulaşılır bir fiyat yani.
Alınmalı bu çanta!
Ben bugün kafama koydum yarın kurstan sonra hemen Ankamall'e ışınlanıp alacağım inşallah.
Tabii söyle bir durumda var bu çanta pek beğenildiği için tüükkan'ı gitmeden önce arayın anacım ne olur ne olmaz benim gibi değişik bir sevgiliniz varsada arayın şimdi gidip bulamazsak niye getirdin bizi buraya :) bir hafta sonu iznim var bütün hafta ayaktayım zaten birde kurs çekiyoruz falan diye şikayet ediyorsa kendinizi sağlama alın canlarım..
Sevgilim yorulduğunu biliyorum düşüncesiz değilim çoook haklısın gerçekten..)
Unutmadan ürünün fiyatı 59.95tl.Dalga geçer gibi ama 59.95 yanii.
Hayatımın Anlamını ikna edersem alırız inşallah :)Birde ona beğendirmek gibi bir derdim var sonuç olarak adam beğenmezse kime beğendircem kendimi dimi kızlar,haksız mıyım?
Bu arada yarın ikna edilir ve nakit bir şekilde alınırsa bu çanta yemin olsun 5 kuruşu alacağım o dakika unutmasam fotoğraflayacağım.

Pekii bu güzellikleri siz beğendiniz mi?


  ***

Konu dışı ama yazmak istiyorum :) Kızmayın pls,
Gerek yorumlarıyla gerek blog'da olsun,twitter'da  facebook'ta olsun bütün arkadaşlarımı,takipçilerimi,dostlarımııı çook seviyorum iyiki varsınız..
Yanımda olduğunuzu bilmek inanın mutluluk veriyor bana.
Unutmadan eklemek istiyorum aklınıza takılan herşeyi twitter,blog,facebook,email aracılığıyla sorun yardım edebileceğim konuysa yardım ederim. :) çoğu kişiyle facebooktan ve email aracılığıyla saatlerce konuşmuşluğumuz bile vardır.Çekinmeyin asla ballüşlerriiim :)


Ayrıca içimden çook içimden geldi her zaman sevgilime not bırakmam böyle postlarda ama çook seviyorum kendisini o da biliyor gerçi ama olurda okursa postlarımı sevinsin yakışıklı prensim:)




4 yorum:

  1. tatlım bu çantaya biz de bayılmıştık özellikle pembe vee sarısına.. ama yakından nette göründüğü kadar güzel gelmedi banaa =( ama umarım sen çok beğenir hemen alır vee güzel günlerde kullanırsın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcucum cidden bu kadar güzel değiller mi? :/
      Daha gidemedim bakmaya en kısa zamanda gideceğim ama yalnız o değil bütü hayallerim suya düştü :( Ama teşekkür ederim bilgilendirdiğin için..

      Sil
    2. aa öyle demee ama ben kafamda çok başka hayal etmişim sanırım ondan biraz hayal kırıklığı yaşadım sadece.. ama sen beğenirsin belkiii.. =) şeffaflığı rengi falan çok güzel ama şeklini sevemedim ben yakından.. hem çanta çok göreceli bişii sen bi yakından bak öyle karar ver ;)

      Sil
    3. Anladım canım yok bakıcaktım ama bu hafta kısmet olmadı haftaya kaldı.
      İnşallah beğenirimde birileri hayır çantanın içindekiler görününce ne oluyor demesiyle dumur oldum hehe :) Beğenirsem artık alırım çok istiyorum çünkü.

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe