10 Nisan 2012 Salı

Bu Ara Neler Yapıyorum?

 Uzun zamandır blog'u çoook boşladım.
Bunun sebebide malum dersler,kurstu falan derken üstüne laptop'mn klavyesi bozuldu.
Lanet olası ne zaman klavyede işim olsa bazı tuşlar çalışmıyor.Bu ara d,s,g ve m tuşlarının ne kadar değerli olduğunu anladım:)Oda yetmez gibi pc'de viruste var.Abim'n laptopuyla idare ediyorum.
Gerçi oda eve gelir gelmez istediği için arada en fazla kendi laptop'mdan klavyemin bozuk olduğunu bilen arkadaşlarımla konuşuyorum.İnanın böyle aramız iyi olmayan biriyle konuşsak bu kız destan mı yazıyor lan bırak git konuşma ya!Hay lanet olsun basacağın klavye tuşuna der hihihi.

Bende bu durumu fırsat bilerek True Blood izliyorum:)Aslında tekrar yeniden izliyorum desem daha mantıklı olacak.Herkese tavsiye edemem.Özellikle kan içeren bir dizi olduğu için kan tutan takipçilerim uzak olsun:)Ayrıca vampir dizisi olduğunuda belirtmek isterim.Şunuda unutmadan söyleyim cinsellik içeriyor.
Yalnız bana Twilight falan diye gelmeyin mümkünse!True Blood wampirleri Edward kadar çirkin değil.Hatta çoook yakışıklılar.

Başrol oyuncularından azıcık bahsedeyim.İlk fotoğraftaki görmüş olduğunuz hatun başrol oyuncumuzdur.



Sookie Stackhouse.
Dişlerinin arası ayrık olduğu için pek sevilmez,bütün yakışıklıları çevresine toplamıştır.
"who are you sookie stackhouse" sorusuna her daim "i m a waitress" diye yanıt veren kadındır. iddiasızdır ama kendince heybetlidir, naiftir ama salak değildir, yüreği aslında fazla temizdir ama nefretin dozajını ve nelere kadir olduğunu da bilir. sookie günümüzün en mühim kadın karakterlerindendir. elinin hamuru misali köşesinde gözyaşlarına boğulmamıştır. kendini her zaman savunabilmiştir. epey güçlüdür. hatta defalarca kere bill'i oradan buradan kurtarmışlığı vardır kendi canına kastederek. kah godric'in acılı vedasına ortak olmuştur kah eric'in alengirli kanına karışmıştır. sookie'nin tepkileri normal insan tepkileri değildir. çünkü kendisi normal bir insan değildir. melek midir, enerji midir, hayal midir!! bilemem ama dedim ya nur gibi bir kadın karakterdir. bu da yeterli zaten! ha bunca yakışıklı herif ne buluyor bu annada diye soranların bir dolusunun hemcinsim olmasına ise.







Bill Compton;
bill, william isminin bir nickname'i olduğundan böyle diyoruz ona ama gerçek adı william thomas compton'dır.düzgün adamdır ah pardon vampirdir. fakat beyaz cam söz konusu olduğunda efendilik, düzgünlük sökmez. her zaman piç olan kazanır. hoş gerçi gerçek hayatta da öyle değil midir sanki?gelmiş geçmiş en sevişilesi karakter. böyle seksisini yaratamadı sanat camiasi 5000 senedir. ayrıca, ısırmak iyidir.
ayrıca, sookie diye bir karaktere aşık. bir karakterin dişleri bu kadar mı ayrık olur? bir karakterin kafası bu kadar mı araba biblosu köpeği gibi oynar sağa sola. evlat olsa boynu ısırılmaz. bir de yok boynumdan ısırma bacağımdan ısır falan. adam  toprakta yatmış tüm gün, iki sevişin iki ısırsın ne var. ne yani boynumdan ısırma. elalem görcek. cık cık. ben olsam ısıttırırım bill. ona göre.Ayrıca kakası bile gelse bunu resmi bir üslupla anlatabilecek yeteneğe sahip vampir.

Haa birde izlemekten sıkılmadığım bir sahne var ki beni benden alıp götürüyor..Ööüyorum lan.
Biri çıkıpta ''Dilan is mine'' diyecek mi diye bekler oldum:)
Bill'n wampir arkadaşlarıı Sookie'yi ıssırmak üzereyken ''Sookie is Mine'' dediği için kıskanıyorum.Valla yoksa kızı çook seviyorum.Ayrıca bu dizide onun yerinde başka biri oynasa bu kadar iyi rol yapamaz.Rica ediyorum True Blood'cular kıskançlık yapmayalım!!

Kıskanıyorum hemde çok kıskanıyorumda haksız mıyım?İzleyinde görün anacım yalan mı söylüyorum..
:)







Dip Not: Evlenilecek Vampir.Bill gibi romantik, cefakar, vefakar, sebatkar vampir var mı bu alemde. adam aşık be aşık.Ayrıca bu adam gerçekten başımı döndürüyor.İnce dudaklı, kısa boylu ki hiç sevmem böyle erkekleri sivri burunlu, bunu da sevmem, gel gör ki o ses, o soğuk bakışlar ayrı bir çekiciliği var bu adamın eğer onun yerinde bir başkası olsaydı sanırım cıık siee derdim..


Ouuw sıra Eric Northman'da;
Eric mi Bill mi derseniz cevap veremem ölürüm biterim çünkü her ikisininde öyle iyi özellikleri varki.Tercih yapamam.Utanmadan vereceğim tek cevap ikisinide alabilir miyiz hacı olacaktır :)
ilk başta negatif duygular uyandırsa da zamanla kendini sevdirip hayatıma girmiştir. dizide ilk göründüğü sahne olan fangtasia'nın ortasındaki tahtına kurulmuş halini aratmayacak bir şekilde, saçında highlight folyoları, üstünde kuaför önlüğüyle endamını sergileyişi izlemeden bilinemez, gülünemez..kaç metresin sen arkadaşım ya diye arattığım soruya 1.96 mı oha diye tepki verdiğim arkidiştir kendisi!Kanlı gözyaşlarıyla inceden inceye içimi titretmiştir.Eşorfman giyen bir vampir olarak bir ilke imza atmış ve daha sonrasında daha fazla görmek için onun sahnelerini tekrar tekrar izlememe neden olmuştur.
.Üzerine Güneş Kardeşliği'nin yobaz lideri Steve kilitlenme ile Godric'i (Eric'in yaratıcısı) yok etmeyi planlarken işlerin karışması sonucunda yaratıcısına olan bağlılığı sayesinde ağlarken görmek beni derinden yaraladı.O nasıl bir ağlamadır Allah'm dedim.İçim burkuldu böyle bağrıma basasım geldi.

Olay'ın kısa özeti bu giftedir:/



Ayrıca o kadar kaptırdım ki şu diziye kendimi sayesinde şu sözleri bile dediğimi okuyan arkadaşlarım var benim.
''Eric Northman,gelip evimin vampiri olacaksa, 0 Rh+ kanımdan bol bol vermeye razı olurum:) arada avlanacak adam da sunarım ona, yeter ki gelsin''
''  ayagini denk al erik, ya benimsin ya valhallanin.''

'' merhaba, adim disa bos vakitlerimde eric northman'dan hoslanirim.herkese başarılar dilerim.''


***

Tamam biliyorum gerçekten çok konuştum.Kapa lan çeneni bu kadar şeyi nasıl okuyacağız!dediğinizi biliyorum.Ama konus True Blood olunca çene böyle açılıyor.G*tü başı dağıtırıyorum.Aslında çok eksikleriyle bile anlattım :) daha neler neler yazabilirimde en güzeli size dizinin oyuncularının toplu haldeki bir fotoğrafını gösterip,ışınlanıyorum.


Üst Sıra Soldan Sağ;Lafayette Reynolds(Tara'nın kuzeni),Tara Mae Thornton(Sookie'nin En iyi arkadaşı,Sookie Stackhouse,Jessica Hamby(Vampir-Bill Compton tarafından dönüştürülmüştür),Sookie Stackhouse,Sam Merlotte(Sookie'nin çalıştığı Merlotte's Bar'ın sahibi).
Alt Sıra Soldan Sağ; Jason Stackhouse(Sookie Stackhouse'un kardeşi),Bill Compton(Vampir),Eric Northman(Vampir)


True Blood izlemek isterseniz eğer www.dizimag.com'dan izlemenizi tavsiye ediyorum.
En azından ben oradan kolayca izliyorum sadece bir öneri:)Bir çok yabancı dizinin diğer sitelerde eksik bölümlerini izleyince dizimag'n hayat kurtarıcı olduğuna karar verdim.
Bir çok dizi sitesinden kat kat kat kat.. iyidir.Bir çok harika özelliği vardır.
İzlediğiniz bölümü unutmamanız,ışık kapatma özelliği,kalite seçeneği,bölümdeki şarkılar ... diye devam ediyor.
 Ayrıca izlerseniz,beğenirseniz bana email(disastyle@gmail.com) ya da bu bağlantıya yorum atın muffinlerim tepkilerinizi beğenip beğenmediğinizi çook merak ediyorum doğrusu.

Bu arada True Blood yaz dizisidir.
Eylül ayında 4 sezon bitti.Eğer 5sezon'a yetişirim ben beğendim diyorsanız 25 hazirana kadar vaktiniz olduğunu iletmek istiyorum.

Öpüldünüz,severim sizi!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe