5 Nisan 2012 Perşembe

HEDİYE ÇEKİLİŞ KAZANANI




Günlerdir ha baktım ha bakacağım çekilişin sonunu açıklayacağım derken çok zaman geçti biliyorum.
Gerek blog'dan gerekse bir çok email aldım.
Başım ağrısada ders çalışmamda gerekse bitireyim bu yükten kurtulayım istedim.
Şuan melekler gibi hafifim.Birde hafta sonu gireceğim sınavım iyi geçerse değmeyin keyfime.
Neyse gelelim hediye çekilişine zorlu uğraşlarımla 404 çekiliş hakkı olduğunu sayabildim.
Yemin ederim parmaklarımı hissetmiyorum,özelliklede kalem tutan parmağım:(

**

Hediye çekilişimi kazanan şanslı kişi BUNNY GİRL,tebrikler.
Bana en kısa zamanda adres bilgilerini email aracılığı ile gönderirsen sevinirim.
Yakın zamanda yeniden bir çekiliş daha düzenleyeceğimm takipte takılın..
Öpüüüldünüz.
Seviliyorsunuz,iyiki varssınıız.
(^_____^)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe