2 Nisan 2012 Pazartesi

Bugün Benim Doğum Günüm









23 sene'nin geride kaldığı bugünde söyle bir geriye bakıyım dedimde film gibi 23 sene:)
Mutluluklar,ilk heyecanlar,sevinçler,üzüntüler,pişmanlıklar,rezillikler neler yapmışım neler ama iyi kötü neler yaptıysam hiç birini yaptım diye pişman değilim.
Aslında son 5 yıl'dan önceki zaman'ı hiç hatırlamıyorum desem yalan olmaz sanırım.
Son 5 yıl şaka gibi bir hayat geçirdim.
Huzurlu,mutlu,planlı,rahat,neşe içinde,tartışmalar eşliğinde savaş vererek gerçekten tadı başkaydı..
Bütün ilkler,güzellikler,şapşallıklarım falan bunları yaparken yanımda olan herkese teşekkür ederim,hakkınız ödenmez gerçekten.Hele öyle biri varki çoook çektirdim.Gün geldi nefes aldırmadım.Bunalttım,tartıştım,kavga ettim,burnundan getirdim.:)Yinede herşeye rağmen yanımda olduğu için ne yapsam azdır sanırım.
Bütün herşeyi bir kenara bıraktım bazen bende herkesgibi acaba bu dünya'ya acaba neden geldim diye sorguladım.

Cevabı düşünürkende her seferinde iyiki'de gelmişim dedimm.
İnsanlar yaşadıkları hayatlara bazen isyan ederler ya keşke bu bedenle ve bu yaşadıklarımı yaşamasaydım diye ama arada isyanlar olsada yaşadığım hayattan hiç bir zaman pişman değilim.
İnşallah hiç bir zamanda pişman olmam.
Şu hayatta tek pişmanlıklarım bana yanlış yapıldığında kıyamadığım insanların yanlarında kalmak oldu.
Okadar temiz kalpli bir insan'mki(bunu asla kendimi övmek için söylemiyorum) o kötülükleri hiç bir zaman haketmediğimi düşünüyorum.
Siz şimdi insan temiz kalpliyse bile nasıl söyler diyorsanız bunu ben kendime ilk defa şimdi söylüyorum.
Zaten bu düşünce bana ait değil çevremdeki insanlara ait en zayıf noktamda  bu sanırım kimseye kötülük edemmiyorum.Kin besliyemiyorum!!

**

Neyse gelelim günün anlam ve önemine..

Hayatımda olan herkese karşılıksız,hiç bir çıkar beklemeden yanımda oldukları için tekrar teşekkür ederim.
Kahrımı çektikleri içinde ayrıca çoooooook çoooooooook teşekkür ederim.
Böyle tatlı dilli olduğuma bakmayın çok yakınlarımı o tatlı dil sayesinde güzel hayatlarını burunlarından  getirebiliyorum:)
Her geçen gün blogum'n artan sayısıyla kocaman bir aile olduk.
En mutlu,mutsuz,huysuz anımı hep siz yanımdaymışsınız gibi sizi hayatıma ortak ettim ve paylaştım.
O yüzden doğum günümde de iyiki varsınız demek için koştur koştur geldim:)
Blog sayesinde tanıdığım güzel yürekli insanlar iyikiiii varsınız ve iyiki bu blogu açmışım.
Hepinizi kocaman kocamaaan öpüyoruuum.

8 yorum:

  1. doğum günün kutlu olsun Disa Style nice nice güzel senelere inşallah sevdiklerinle beraber öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım üzel dileklerin için çook teşekkür ederim,inşallah:)
      Öpüldün (^____^)

      Sil
  2. Doğum günün kutlu olsun tatlım,mutlu yıllara;)

    YanıtlaSil
  3. Doğum günün kutlu olsun!!

    çekiliş sonuçları ne zaman açıklanacak, merakla bekliyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim..Normal'de bugün açıklamam gerekiyordu ama sınavlarım ve doğum günü telaşıyla birazcık geçicek en geç 2gün sonra açıklanır.Twitter'dan ve facebooktan link paylaşımı yapacağım takipte olursan sevinirim.

      Sil
  4. yenı kesfetttımm blogunu ama mutlu yıllar :)
    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe