11 Nisan 2012 Çarşamba

Makyaj Bilginizi Konuşturun Bakalım:)



Evet muffinler,
her zaman ben size anlatıyordum,önerilerde bulunuyordum.Şimdi ise sıra sizde:)
Nemlendirici,fondöten,pudra,maskara,allık önerilerinize ihtiyacım var.
Öncelikle benim cildim karma/yağlı.Ve sivilcelerim,izlerim,kırmızılıklarda var tabii.Kapatıcılığı iyi olan,yağsız,cildi pembeleştirmeyen,yağlandırmayan,mat görünüme sahip kalıcı bir fondöten..Kirpikleri tane tane ayıran,uzun ve kıvrık görünüm sağlayan,akmayan bir maskara istiyorum.fondöten olmadan da kullanabileceğim kapatıcılığı iyi,nemlendirici üzerinede uygulanabilecek,gün boyu mat bir görünüm elde etmemi sağlayayan bir pudra.Allık çok kullanmasamda toprak,şeftali ve pembe tonları seviyorum.

Ben şimdi aklımda olanları yazıp çizdim :)
Şimdi söz sırası  sizde..

Dip Not:Max factor fondöten önermenize gerek yok:)Ben beyaz tenliyimm bildiğiniz bembeyaz.Max factor'de pembelik çok var en açık tonu 101 numaralı fondöteni sürmüş olmama rağmen koyu ve 3 ton farkı vardı.

uzun zamandır kullandığım fondöten;Maybelline Affinitone Fondöten16.
Önceden 14 kullandım ondan da memmundum.
Aslında yine gidip maybelline affinitone alıcağım ama başka önerilerde aklımda bulunsun istiyorum.

9 yorum:

  1. Yağlı cilt tipine sahip biri olarak yıllarca doğru ürünleri aradım bende.Sonradan makyaj günlüğü blogunun sahibesinin tavsiyesiyle buldum.Cilt tiplerimiz aynı olsa bile bazen aynı ürünlerden aynı etkileri alamıyoruz ne yazık ki ama bu ürünlerin gerçekten etkili olduğunu düşünüyorum :)

    -Fondöten :lancome teint idole silky mat
    -Pudra : Mac mineral ( bitince benefit ürünlerini denemeyi düşünüyorum , gerçekten etkili olduğunu duydum )
    -Allık : Mac ve nars
    -Rimel : Alix Avien DNA
    -Nemlendirici : DDF markasına bir bak derim (eczanelerde satılıyor, eczanemizde.com danda bakabilirsin )

    Bende çok beyaz tenliyim ve doğru ton seçimleriyle bu ürünlerin etkili olduğunu düşünüyorum.Önceleri daha makyaj yapıp sokağa çıkmadan cildim makyajı kusuyordu.Şimdi çok memnunum ( tabi çok nemli,sıcak vb. ortamda olmadığım sürece ) umarım yardımcı olur.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım tek tek detaylı bir şekilde yazmışsın:)) Ayyy gerçekten çoook teşekkür ederim.
      Söylediğin bloga'da bakacağım.Umarım denediğimde bende faydalarını görürüm.
      Doğru ton seçimi gerçekten çoook önemli salak kadın yüzünden aylarca max factor'n lasting performance'ı kullanmak zorunda kalmıştım..

      Sil
    2. Ne demek cnm umarım bu ürünler sanada yarar makyaj ve cilt bakım ürünleri alırkende mutlaka üstüne basa basa yağlı bir cildin olduğunu ve yağsız ürünler istediğini belirt çünkü ürün satmak için saçma sapan şeyler öneriyorlar bizde etkilenip alıyoruz evde çöplük bir sürü ürün var :) Aldığın zmn da post bekliyoruz mutlaka ;)

      Sil
  2. nemlendirici: la roche posay'in legere'i kullanıyorum (normal-karma ciltler için, yağlı/karma versiyonu da eminim ki çok iyidir)
    fondöten: loreal true match
    pudra: inglot amc serisi
    rimel: maybelline falsies / loreal mega vollume collagene
    allık: nars!

    bunların yazılarının birçoğu benim blogta var zaten, bakarsın dilersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe Eda hiç birini okumadan direk NARS'ı gördüm desem:)
      Bakacağım bütün postlarına canım benim çook teşekkür ederim.

      Sil
  3. selamlar :) digerlerini bilemem ama fondoten olarak kesinlikle clinique anti blemish (kizariklik sorunun yoksa farkli bir turu) nu oneririm :) ben ayila bayila - bitmesin diye de az az kullaniyorum, cok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneyeceğim en kısa zamanda,kızarıklık sorunum çok yok bariz belli değiller yani.
      bende şimdilik affinitone'la idare edip beğendiğim bir fondöten olursa koşa koşa alıp onu kullanmayı düşünüyorum.önerin için çook teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Ben makyaj konusunda hep farklı urünler kullanıyorum..
    fondoten: gurlain gold parure
    allık ve pudra: dior
    far: dior vr chanel
    rimel: YSL
    ruj: chanel
    ama nemlendiriciyi kesinlikle eczanelerde satılan Avene markasını kullanıyorum ve bütün ürünlerimden cok memnunum :))

    www.buketpoyraz.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim yorum için :))
      Hepsini en kısa zamanda deneyeceğim umarım senin kullandığın ürünlerden bende memmun kalırım.

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe