15 Nisan 2012 Pazar

Neler Dinliyorumm?



Aslında uzun zamandır Türkçe şarkı dinlemiyordum ama Erdem Kınay öyle güzel aranjeler yapmış ki dinlemesem olmazdı.Tebrik ediyorum gerçekten başarılarının devamını diliyorum..
Öncelikle bu albümden ilk dinlediğim Merve Özbey'in seslendirdiği Duman şarkısı oldu vuruldum gerçekten sonra Demet Akalın Rota,Emanet derken ehehe takıldım kaldım başka şarkılar dinlemez oldum.
Ayrıca ben Demet Akalın'dan pek hoşlanmıyorum.Ona rağmen Erdem sayesinde dinliyorum ya helal..
Ayrıca Simge sagın-vicdanın affetsin nasıl fena bir şarkıdır bu dün eryaman-seyran yolculuğum sırasında dinledim bu şarkıyı tabii şahsi arabada olunca son ses dinledim..(Ayrıca bu şarkı 2011'de çıkmasına rağmen şuan dinlemiş olmanın acısını yaşıyorum.)Ve o sırada yağmurda yağıyordu pek iyi gitti bu şarkıda gerçekten..Ayrıca bu şarkının girişinde bir an Sagopa Kajmer dinliyorum sandım. :)

Bunların yanı sıra Rafet El Roman Senden sonra,Fettah can boş bardak'ta var ama unutmuşum o videoları..
Çoğunuz dinlemişsinizdir bu şarkıları dinlemeyenler varsada beğeneceğinize emin olabilirsiniz.Tabii tarzınız değilse bu mümkün olamaz.
Keyifli dinlemeler :)
Öpüldünüz


Not: Kurslarıma yeni bir kurs daha eklendi..Yarın Modelistlik ve Stilistlik kursuna başlıyorum.Hani şu haziran'dan beri beklediğim var ya işte hah o!Mart ayında başlayıp ertelenende denilebilir.Giyim Sanayicilerin düzenlediği bir kurs fazlasıyla mutlu olacağım gidince ama birde şu durum var evimden direk gideceğim hiç bir vasıta yok.Kızılay'a gidip dolmuşa,otobüse binmem gerekiyor ühühü.Ve benim ikinci gittiğim lise Balgattaydı :/ bir ara otobüs mevzuları yüzünden okulu bırakcaktım neredeyse :) Artık kursa gider miyim 2inci gün bilemiyeceğim :S




Erdem Kınay feat Merve Özbey-Duman







Erdem kınay Demet akalın -Rota






ERdem Kınay Demet Akalın - Emanet







Simge Sağın -Vicdanın Affetsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe